کد خبر : 1696249 | 26 تیر 1399 ساعت 14:57 | 25K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای بیلد:

بازگشت ستاره ناکام رئال مادرید به بوندسلیگا

لوکا یوویچ ستاره 60 میلیون یورویی رئال احتمالا به فوتبال آلمان باز خواهد گشت و این بار پیراهن هرتا را به تن خواهد کرد.

بازگشت ستاره ناکام رئال مادرید به بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ تابستان سال گذشته و با مبلغ 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت راهی برنابئو شد و هواداران رئال مادرید امیدوار به ظهور یک ستاره گلزن در ترکیب تیم شان بودند، اما فصل برای لوکا یوویچ خوب پیش نرفت و او تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

 

1510311

 

 

یوویچ فصل گذشته در 48 بازی توانست 27 گل برای فرانکفورت به ثمر برساند تا رئالی ها را برای پرداخت 60 میلیون یورو متقاعد کند ولی حداقل فصل اول او اسف بار سپری شده است.

یوویچ در دوران قرنطینه مصدوم شد و پس از شروع مجدد لالیگا و در حالی که آماده بازگشت به میادین بود، به دلیل مشکوک بودن به کرونا به قرنطینه رفت. به فاصله دو بازی تا پایان لالیگا، یوویچ بالاخره توانست در فهرست بازی با ویارئال قرار بگیرد هرچند بعید به نظر می رسد امشب به او فرصت بازی برسد.

 

اخیرا رسانه های اسپانیایی خبر از تمایل باشگاه برای فروش یا انتقال قرضی یوویچ دادند و طبق گزارش بیلد، هرتا برلین تمایل به جذب این مهاجم صرب دارد. انتقال قرضی با بند خرید دائمی، پیشنهاد باشگاه آلمانی به رئال است.

آنها یوویچ را گزینه ای مناسب برای تقویت خط حمله خود می دانند و این بازیکن می تواند بخشی از پروژه جاه طلبانه هرتا برای فصل بعد باشد. باید دید پیشنهاد تا چه اندازه برای رئال رضی کننده خواهد بود.

 

 

1495943

دیدگاه‌ها