کد خبر : 1696268 | 26 تیر 1399 ساعت 18:25 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

خاص‌ترین بازی ایکاردی برای PSG از زبان خودش

مائورو ایکاردی خیلی زود توانست رضایت سران پی اس جی را جلب کرده و در پاریس ماندنی شود.

خاص‌ترین بازی ایکاردی برای PSG از زبان خودش

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی قرضی از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست. عملکرد خوب مائورو ایکاردی و ثبت 20 گل در 31 بازی برای تیم فرانسوی باعث شد که چندی پیش قرارداد این ستاره آرژانتینی با PSG شکل دائمی به خود بگیرد.

از طرفی لغو کامل رقابت های لیگ یک فرانسه باعث شد که ایکاردی بعد از مدتی کوتاه حضور در پاری‌سن‌ژرمن به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند. او همچنین تا به اینجا در لیگ قهرمانان اروپا 5 گل برای تیم فرانسوی به ثمر رسانده و به آنها برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی کمک کرده باشد.

 

 

1499764

 

 

ستاره آرژانتینی درباره فصل نخست حضورش در پاری سن ژرمن گفت:« فضای اینجا بسیار خوب است. از همان لحظه نخست حضورم به خوبی متوجه شدم که در اینجا انگیزه بسیار بالا است و بازیکنان با شور و هیجان بالایی در حال تمرین کردن  هستند.

 هواداران پاری سن ژرمن استقبال بسیار خوبی از من داشتند و همین باعث شد تا انگیزه ام برای درخشش زیاد شود. اینکه هواداران از یک بازیکنان حمایت کنند برای عملکرد خوب او در میدان بسیار ضروری است. هواداران پاری سن ژرمن انگیزه درخشش را به من دادند.»

 

 

1486331

 

 

ایکاردی درباره خاص ترین لحظه خود در پاری سن ژرمن گفت:« زدن دو گل در نخستین ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه برابر مارسی، لحظه ای استثنایی برای من بود. من همیشه عاشق چنین دیدارهای هستیم و بسیار خوشحالم که توانستم گلزنی کنم. ال کلاسیکو در هر لیگی از بهترین و جذاب ترین بازی ها است و من تجربه زیادی در  این بازی ها دارم.»

دیدگاه‌ها