کد خبر : 1696440 | 27 تیر 1399 ساعت 13:41 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوئل ماتیپ

متاسفانه، لروی سانه بایرن را به‌شدت قوی خواهد کرد

جوئل ماتیپ مدافع لیورپول که رابطه نزدیکی با لروی سانه دارد می‌گوید بایرن مونیخ با حضور سانه به مراتب قوی‌تر از گذشته خواهد بود.

متاسفانه، لروی سانه بایرن را به‌شدت قوی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، جوئل ماتیپ مدافع لیورپول که در گذشته در باشگاه شالکه با لروی سانه وینگر آلمانی همبازی بوده و او را به خوبی می‌شناسد می‌گوید بایرن مونیخ با حضور سانه به مراتب قوی‌تر از قبل خواهد شد. ماتیپ می‌گوید "در اینکه بایرن متاسفانه قوی‌تر خواهد شد هیچ شکی نیست".

 

1512014

 

سانه بعد از چهار سال حضور در منچسترسیتی و کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا سرانجام در هفته‌های اخیر به بایرن مونیخ منتقل شد. او سال گذشته قرار بود راهی باواریا شود ولی مصدومیتش در آخرین لحظه مانع از انجام انتقال شد تا سانه یک فصل دیگر برای حضور در بایرن منتظر بماند.

 

جوئل ماتیپ در گفتگو با نشریه آلمان دی‌‌ولت گفت:" سانه یک بازیکن درجه‌یک است. متاسفانه او قدرت بایرن را چند برابر می‌کند و بایرن از حضور او به شدت لذت خواهد برد".

 

1512013

 

ماتیپ در ادامه صحبتهایش گفت:" حضور لروی در بایرن به ضرر تیمهای دیگر بوندس‌لیگا است. آنها همین حالا هم برای رقابت با بایرن کلی مشکل داشتند و حضور ستاره بزرگی مثل لروی کار را برایشان دشوارتر هم خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها