کد خبر : 1696443 | 27 تیر 1399 ساعت 14:22 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

مونو بورگوس:

به رفتار رئال مادرید با کاسیاس نگاه کنید!

مونو بورگوس، دستیار دیگو سیمئونه در آخرین روزها نیز به رئال مادرید طعنه می زند.

به رفتار رئال مادرید با کاسیاس نگاه کنید!

به گزارش "ورزش سه"، مونو بورگوس می خواهد امسال و بعد از سپری کردن 9 فصل به عنوان دستیار سیمئونه از اتلتیکومادرید جدا شده و در تیمی دیگر به عنوان سرمربی کار کند. مونو بورگوس مدعی شد رئال مادرید رفتار خوبی هنگام خداحافظی با ایکر کاسیاس نداشته، اما او و اتلتیکو به بهترین شکل قطع همکاری خواهند کرد.

 

1512018

 

مونو بورگوس گفت: "هیچ اتفاقی بین من و سیمئونه رخ نداده، به هیچ وجه. دوستان به یکدیگر نگاه می کنند و همه چیز را متوجه می شوتد، پس نیازی به گفتن چیزی نیست. من هیچ ترسی ندارم و می دانم که عملکرد خوبی خواهیم داشت. من اعتقاد زیادی به خودم و تیمم دارم. من عجله ای ندارم و می دانم که هر جا کار کرده ام از خودم نشانه هایی بر جای گذاشته ام. به تیمی مانند رئال مادرید نگاه کنید که با بازیکنانی مانند ایکر کاسیاس در هنگام جدایی چگونه رفتار کرد. جدایی توام با رفتاری محترمانه بهترین اتفاقی است که می تواند رخ بدهد.

 

اتلتیکو به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید. فوتبال می داند که لیاقت یک فرصت دیگر را داریم و این بار سعی خواهیم کرد تا برنده شویم.

 

جدایی آنتوان گریزمان؟ او تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و در کنار لیونل مسی بازی می کند. پس از آن نتایج خودشان مشخص خواهد شد. ورود گریزمان در دقیقه 90 مقابل اتلتیکو؟ فکر می کردم اگر این کار را نمی کردند بهتر بود."

دیدگاه‌ها