کد خبر : 1696782 | 28 تیر 1399 ساعت 20:00 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنانی که عصای دست مرد فرانسوی بودند؛

پنج مرد کلیدی زیدان در راه قهرمانی شماره ۳۴

در این گزارش به پنج بازیکنان کلیدی رئال مادرید در راه قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لالیگا اشاره می کنیم.

پنج مرد کلیدی زیدان در راه قهرمانی شماره ۳۴

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بسیاری قهرمانی شماره 34 رئال مادرید در تاریخ رقابت های لالیگا را مدیون سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان می دانند اما بر هیچ کس پوشیده نیست که این مهم به دست نمی آمد مگر با یک کار تیمی فوق العاده که بازیکنان لوس بلانکوس نیز در آن نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌ باشند.

 

حالا در این گزارش قصد داریم به پنج مرد کلیدی ترکیب رئال مادرید در راه این قهرمانی اشاره کنیم.

 

سرخیو راموس


سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در طول فصل وظیفه رهبری این تیم را برعهده داشت و با قهرمانی کهکشانی ها، پنجمین جام لالیگایی در کارنامه افتخارات این بازیکن به ثبت رسید. راموس در این فصل یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا بوده و در کنار زوج همیشگی خود یعنی رافائل واران تشکیل دهنده یک خط دفاعی مستحکم برای تیم زین الدین زیدان بوده‌اند. او همچنین در فصل جاری پنالتی زن اول رئال مادرید بود و با به ثمر رساندن 10 گل به بهترین مدافع گلزن تاریخ رقابت های لالیگا تبدیل شد.

 

1512473

 

کریم بنزما
کریم بنزما در طول فصل جاری مهاجم برجسته و فوق العاده رئال مادرید بوده است. این مهاجم فرانسوی 21 بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد؛ این بدان معناست که او بیش از بازیکنانی نظیر ادن هازارد، گرت بیل، لوکا یوویچ، مارکو آسنسیو، جیمز رودریگز، لوکاس واسکز، وینیسیوس جونیور و رودریگو موفق به انجام این مهم شده است. کریم بنزما به شکلهای مختلف این 21 گل خود را به ثمر رسانده تا نشان دهد که می‌توان از او به عنوان یک مهاجم تمام عیار انتظارات زیادی داشت. او در دیدارهای حساس مثل اتلتیکو مادرید و سویا نقش کلیدی را ایفا کرد و همچنین باید به 8 پاس گل وی در فصل جاری نیز اشاره کرد. آمادگی بدنی بالای بنزما یکی دیگر از فاکتورهای فوق‌العاده این مهاجم فرانسوی در فصل جاری بود. تا جایی که با وجود دقایق بازی زیاد این بازیکن، کمتر شاهد مصدومیت وی بوده ایم.

 

1512477

 

 

تیبو کورتوا
دروازه‌بان بلژیکی شروع ناامیدکننده ای در فصل جاری داشته اما رفته رفته آمادگی کامل را به دست آورد؛ موضوعی که اعتماد به نفس و آرامش زیادی را به تیم تزریق کرد. کورتوا همچنین به اولین دروازه‌بان رئال مادرید بعد از ایکر کاسیاس تبدیل می‌شود که جایزه زامورا را از آن خود خواهد کرد. از طرفی پنج کلین شیت متوالی بعد از شروع مجدد لالیگا و عملکرد فوق‌العاده در برابر تیم‌هایی نظیر اتلتیکومادرید و بارسلونا کمک زیادی برای رئال مادرید در راه قهرمانی سی و چهارم بود. او حتی در نقش هجومی نیز بسیار فوق‌العاده عمل کرد تا جایی که در دیدار برابر والنسیا بعد از ضربه سر او بود که کریم بنزما گل تساوی را در لحظات پایانی به ثمر رساند.

 

1512474

 

کاسمیرو
ستاره برزیلی مهمترین هافبک رئال مادرید و مرکز ثقل این تیم در فصل جاری بوده است؛ بازیکنی که از نظر بدنی و البته در کارهای دفاعی فوق‌العاده عمل کرده است. عملکرد خوب کاسمیرو اما تنها به کارهای دفاعی او بر نمی گردد چرا که او چهار گل برای رئال مادرید به ثمر رساند که یکی از مهمترین آنها به گل سه امتیازی در مقابل اسپانیول برمی گردد. این بازیکن 28 ساله در خنثی کردن حملات حریفان ید طولایی داشته و همین موضوع باعث شده که محبوبیت زیادی بین سرمربیان سال‌های اخیر رئال از جمله زین الدین زیدان داشته باشد.

 

1512475

 

فده والورده
هافبک جوان رئال مادرید در فصل 20-2019 به یکی از مردان اصلی تیم زین الدین زیدان تبدیل شد. انرژی بالای والورده نقش اساسی در این اتفاق داشت. در جریان پیروزی 4-2 رئال مادرید مقابل گرانادا بود که این ستاره اروگوئه‌ای نشان داد که پدیده جدیدی در سانتیاگوبرنابئو ظهور کرده و حتی می‌توان او‌ را با بازیکنانی نظیر پل پوگبا و استیون جرارد مقایسه شود. انجام بازی های متوالی در لالیگا باعث شده که اعتماد به نفس این اروگوئه ای به بالاترین حد ممکن برسد. از طرفی تطبیق پذیری بالای این بازیکن برای زین الدین زیدان بسیار مهم بوده و والورده نشان داده که چه در حمله و چه در کارهای دفاعی بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید بوده است.

 

1512476

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها