کد خبر : 1696454 | 27 تیر 1399 ساعت 14:45 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

تنها افتخار داخلی فصل بارسلونا در هاله ای از ابهام

لیونل مسی ممکن است در روز پایانی عنوان آقای گلی لالیگا را از دست بدهد.

تنها افتخار داخلی فصل بارسلونا در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر تیم ده نفره اوساسونا 1-2 شکست خورد و بدتر اینکه پس از شکست، شاهد جشن قهرمانی رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو بود. سرانجام پس از 42 بازی متوالی بی شکستی بارسا در نوکمپ، این ورزشگاه هم سقوط کرد.

 

 

1512020

 

 

تک گل بارسا را لیونل مسی از روی ضربه کاشته به ثمر رساند. او 4 ضربه کاشته در این بازی به دست آورد و در نهایت یکی را به زیبایی تبدیل به گل کرد تا در جدول لالیگا 23 گله شود. کیلومترها دورتر کریم بنزما هم توانست برای رئال دبل کند تا 21 گله شود. به این ترتیب به فاصله تنها یک بازی تا پایان فصل که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، مسی و بنزما همچنان برای آقای گلی رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت.

 

در فصلی که بارسا لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری را از دست داده، آقای گلی مسی می تواند تنها افتخار داخلی این تیم محسوب شود. هفته پایانی مسی و کریم بنزما آلاوس و لگانس را پیش رو دارند. کریم برای رسیدن به مسی حداقل باید دو گل به ثمر برساند اما اگر فوق ستاره آرژانتینی بتواند برابر آلاوس گلزنی کند، کار ستاره فرانسوی رئال برای رسیدن به مسی دشوار خواهد شد.

این می تواند هفتمین عنوان آقای گلی مسی باشد که از این حیث رکورددار خواهد شد و نیز چهارمین آقای گلی متوالی که با رکورد هوگو سانچز ستاره مکزیکی سابق رئال برابری خواهد کرد.

 

 

1511473

دیدگاه‌ها