کد خبر : 1696610 | 28 تیر 1399 ساعت 09:40 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی لمپارد: VAR مدتی است به سود یونایتد بوده

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت VAR به نفع شیاطین سرخ عمل می‌کند.

نگرانی لمپارد: VAR مدتی است به سود یونایتد بوده

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چلسی و فرانک لمپارد فردا یکشنبه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس در استادیوم ومبلی به مصاف هم می‌روند، لمپارد در آستانه این بازی نگرانی‌هایی از بابت داوری و تکنولوژی VAR مطرح کرد و مدعی شد VAR مدتی است نسبت به یونایتد گرایش دارد و این برای او و تیمش مایه نگرانی است.

 

در فصل جاری در چند مورد مهم و جنجالی تصمیمات داوری به سود منچستریونایتد بوده. تازه‌ترین این موارد جنجالی روز پنج‌شنبه هفته گذشته در بازی یونایتد مقابل کریستال پالاس اتفاق افتاد. زمانی که گل بازیکن پالاس به دلیل آفسایدی میلی‌متری رد شد و بعد درحالیکه به نظر می‌رسید ویکتور لیندلوف روی ویلفرید زاها بازیکن پالاس در محوطه جریمه خطا کرده داور حکم به ادامه بازی داد و پنالتی نگرفت.

 

1512249

 

لمپارد در آستانه بازی مهم فردا در گفتگو با خبرنگاران به این نگرانی‌های چلسی اشاره کرد و گفت:" بعضی‌ها می‌گفتند داوری ممکن است به سود تیمهای بزرگ تصمیمم بگیرد و علتش احتمالا فشار و تاثیرگذاری ناشی از هواداران این تیمها است. ولی آن روزها حالا دیگر سپری شده و هدف از فناوری VAR تغییر دادن آن شرایط بوده. هدف این نبوده که به سود بعضی تیمها سوت زده شود بلکه درست برعکس‌، هدف این فناوری گرفتن تصمیم‌های درست بوده".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" با اینحال VAR همیشه همراه با عاملی انسانی هم خواهد بود و آدمها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند. برخی تصمیمات اخیر به خصوص آنچه در بازی پنج‌شنبه اتفاق افتاد نگران‌کننده است. اینکه چند تصمیم پشت سر هم به نفع یک تیم گرفته شود عجیب است. من دوست ندارم از VAR انتقاد کنم و معتقدم اگر بعضی تصمیم‌ها بر خلاف ما باشد بعضی هم به سود ما است ولی در مورد منچستریونایتد به نظر می‌رسد این اواخر تعداد تصمیم‌های به نفع آنها بیشتر از حالت نرمال بوده. اگر در این بازی VAR به سمت ما گرایش داشته باشد خیلی عالی می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها