کد خبر : 1696615 | 28 تیر 1399 ساعت 10:00 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال جیدون سانچو به یونایتد؛ یک قدم باقی مانده

روزنامه سان مدعی است منچستریونایتد به جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند بسیار نزدیک شده و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

انتقال جیدون سانچو به یونایتد؛ یک قدم باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان اعلام کرد منچستریونایتد به جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی ملی‌پوش بوروسیا دورتموند بسیار نزدیک شده و هر لحظه ممکن است خبر این انتقال رسمی شود. مبلغ انتقال سانچو از دورتموند به یونایتد 110 میلیون یورو اعلام شده است.

 

با اینکه یونایتد این روزها نیروی تهاجمی فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و در فاز تهاجمی ستاره‌هایی مثل مارکوس راشفورد، میسون گرین‌وود و آنتونی مارسیال دارد اما اوله گنار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ به دنبال متنوع‌تر کردن گزینه‌های تهاجمی خود بوده و از مدتی پیش برای جذب جیدون سانچو به مدیریت باشگاه اصرار کرده است.

 

1512258

 

درحالیکه در فصل جاری بوروسیا دورتموند بعد از بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا به قهرمانی رسید سانچو در این فصل 17 گل برای زردپوشان به ثمر رساند و 16 پاس گل داد.

 

از سوی دیگر سان می‌گوید درحالیکه سانچو در حال ورود به ترکیب یونایتد است یکی از ستاره‌های قدیمی این تیم جسی لینگارد به احتمال زیاد اولدترافورد را ترک کرده و راهی میلان خواهد شد. هر دو تیم شهر میلان یعنی آث میلان و اینتر خواهان جذب این هافبک 27ساله هستند.

 

 

دیدگاه‌ها