کد خبر : 1696703 | 28 تیر 1399 ساعت 15:32 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

دنی آلوز در مصاحبه با رادیو کاتالونیا

مسی حق دارد، بارسلونا هویتش را از دست داده

دنی آلوز ستاره برزیلی سابق بارسلونا به دفاع از اظهارات اخیر لیونل مسی پرداخت.

مسی حق دارد، بارسلونا هویتش را از دست داده

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بارسلونا نه تنها بازی خانگی خود را به تیم 10 نفره اوساسونا باخت که شاهد قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نیز بود. اتفاقی که خشم لیونل مسی را در پی داشت. بارسا پیش از وقفه لالیگا دو امتیاز از رئال پیش بود ولی در 10 بازی اخیر 9 امتیاز از دست داد و رئال با اختلاف 7 امتیازی قهرمانی اش را قطعی کرد.

مسی پس از شکست از اوساسونا صراحتا گفت که بارسا تیم ضعیفی است که می تواند مغلوب هر حریف باانگیزه ای شود و از لزوم تغییرات گسترده در تیم خبر داد.

 

 

Dani Alves habló de su ex equipo desde Brasil

 

 

دنی آلوز که هشت سال به یادماندنی را کنار مسی در بارسا پشت سر گذاشت، در مورد شرایط فعلی آبی اناری ها گفت:« بارسا هویتش را از دست داده است. هویتی که زمان حضور رونالدینیو داشت یا دورانی که ما در بارسا بودیم. بارسایی که می توانست تا 150 دقیقه حریف را تحت سلطه خود داشته باشد. بارسایی که هواداران را سیراب می کرد. حالا به نظر می رسد بارسا یک تیم معمولی است که به لطف چند ستاره در زمین، زور بیشتری برای پیروزی می زند. زمان ما هم کنترل بر حریفان کامل بود و هم درک متقابل بین بازیکنان بیشتر.»

 

 

1405526

 

 

آلوز ادامه داد:« مسی حق داشت که پس از شکست از اوساسونا عصبانی باشد؛ چون یک برنده ذاتی است. او هم مثل من از شکست متنفر است و ما همیشه دوست داریم پیروز شویم. مسی بهترین شخص برای تجزیه تحلیل شرایط کنونی بارساست. او به خوبی می تواند متوجه شود که توانایی تیم در چه حد است. اگر چندی پیش گفت که بارسا در حد قهرمانی چمپونزلیگ نیست، حتما چیزی می دانست که چنین ادعایی را مطرح کرد و الان به حرف او رسیده ایم.

مسی سال هاست در بارسا حضور دارد و کاملا می داند که تیم به چه چیزی برای پیروزی های بزرگ نیاز دارد. این تیم در حد لیونل مسی نیست. همیشه گفته ام که مسی شماره یک بارساست و ما هم در درجه دوم اهمیت قرار داشتیم. دورانی که من در بارسا بودم،بهترین بازیکنان او را احاطه کرده بودند ولی الان او در بارسلونا تنهاست. مسی هم انسان است و تا کی می تواند بار تیم را به تنهایی به دوش بکشد؟ بارسا باید بازیکنانی را جذب کند که بتوانند بخشی از وظایف مسی را هم برعهده بگیرند.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها