کد خبر : 1696760 | 28 تیر 1399 ساعت 18:45 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

اطمینان گواردیولا از درخشش تیاگو در لیورپول

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مطمئن است شاگرد سابقش که در یک قدمی لیورپول است، می تواند در لیگ برتر هم درخشان کار کند.

اطمینان گواردیولا از درخشش تیاگو در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد بعد از درخواست یورگن کلوپ از باشگاه لیورپول برای جذب تیاگو آلاکانتارا ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، باشگاه انگلیسی با او مذاکراتی انجام داده و تیاگو بر سر این انتقال با لیورپولی‌ها به توافق رسیده است.

 

 

1506153

 

 

روزنامه بیلد می‌گوید با توجه به این توافق شخصی تیاگو و لیورپول حالا تنها مذاکره و توافق دو باشگاه درباره این انتقال باقی مانده اما مشکل اینجا است که لیورپول برای پرداخت مبلغ 40 میلیون یورویی مورد نظر بایرن برای این انتقال مشکل دارد و ترجیح می‌دهد برای خرید تیاگو 25 میلیون یورو به بایرن پرداخت کند.

 

 

1180245

 

 

پپ  گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در واکنش به اخبار انتقال تیاگو به لیورپول گفت:« شک ندارم که تیاگو می‌‌تواند در لیگ برتر هم موفق باشد. بازیکنی که برای بارسلونا و بایرن مونیخ بازی کرده، می‌تواند در لیگ برتر هم بازی کند و البته که می‌تواند درخشان نیز ظاهر شود. تیاگو بازیکنی استثنایی است اما  نمی‌دانم که او برای آینده‌اش چه تصمیمی دارد.»

 

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اخیراً اعتراف کرد که تیاگو  قصد جدایی از این تیم را دارد. او در 231 بازی‌اش برای بایرن مونیخ 31 گل زده و 37 پاس گل هم داده است.

بایرن قصد داشت قرارداد او را تا بعد از سال 2021 هم تمدید کند اما خودش حاضر به این کار نشد. گواردیولا اولین مربی‌ای بود که در بارسلونا به تیاگو فرصت بازی در رده بزرگسالان را داد. او سپس در بایرن مونیخ هم با این هافبک اسپانیایی کار کرد.

 

دیدگاه‌ها