کد خبر : 1696693 | 28 تیر 1399 ساعت 14:19 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش رسانه های انگلیسی

تیاگو آلکانتارا یک قدم تا پیوستن به لیورپول

ستاره اسپانیایی-برزیلی بایرن مونیخ دیگر چیزی تا پیوستن به لیورپول فاصله ندارد.

تیاگو آلکانتارا یک قدم تا پیوستن به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو آلکانتارا فصل آینده با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می رسد و علی رغم مذاکرات متوالی هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین انجام نشده است. کارل هاینس رومینیگه نیز چند رز قبل رسما اعلام کرد تیاگو خواهان جدایی از بایرن شده و به دنبال تجربه چالش های جدید است.

 

 

1511977

 

 

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد توافق احتمالی لیورپول با تیاگو با دستمزد 5 میلیون یورویی شنیده شده است. گفته می شود حتی پیشنهاد 30 میلیون یورویی نیز به بایرن مونیخ ارائه شده و تیاگو را باید لیورپولی دانست.

 

روز گذشته نشریه بیلد ادعا کرد که تیاگو با لیورپول به توافق شخصی دست یافته و تنها پاسخ مثبت بایرن به پیشنهاد لیورپول باقیمانده و امروز چند منبع معتبر انگلیسی ضمن تایید خبر بیلد ادعا کردند که تیاگو تا هفته آینده رسما شاگرد جدید یورگن کلوپ خواهد شد.

این هافبک تکنیکی 29 ساله در بارسلونا بود که رشد و پرورش یافت و سال 2013 با درخواست پپ گواردیولا راهی بایرن شد و در هفت سال گذشته از ستاره های تیم مونیخی بوده است. تیاگو می تواند خط میانی لیورپول را باکیفیت تر کرده و در برنامه های هجومی یورگن کلوپ نیز جای مناسبی برای خود پیدا کند.

 

 

1512350

 

دیدگاه‌ها