کد خبر : 1697803 | 02 مرداد 1399 ساعت 22:55 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه: بایرن برای تیاگو هیچ تماسی دریافت نکرده

کارل هاینتس رومینگیه رئیس بایرن مونیخ می‌گوید تیاگو به این باشگاه اعلام کرده که قصد ترک مونیخ را دارد ولی بایرن هنوز پیشنهادی برای او دریافت نکرده.

رومینیگه: بایرن برای تیاگو هیچ تماسی دریافت نکرده

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال تیاگو ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ به لیورپول این روزها به اوج رسیده، کارل هاینتس رومینیگه رئیس بایرن می‌گوید تیاگو قصد خود برای ترک مونیخ را به باشگاه اطلاع داده ولی بایرن تا این لحظه هنوز هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده است. رومینیگه ضمن اینکه گفت شخصا مایل است تیاگو را در این تیم ببیند ولی تلویحا از بعید بودن چنین احتمالی صحبت کرد.

 

1513749

 

تیاگو در سال 2013 از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده و در این هفت سال با پیراهن بایرن فاتح 14 جام بوده. از جمله این جامها می‌توان به هفت قهرمانی پیاپی بوندس‌لیگا اشاره کرد.

 

رومینگیه در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره شایعات اخیر مبنی بر انتقال تیاگو به لیورپول گفت:" حسن صالح حمدیزیچ مدیر ورزشی ما با تیاگو صحبتهایی داشته. صحبتهایی که کاملا مثبت بوده. ولی تیاگو چند وقت پیش به حسن گفته که می‌خواهد سالهای آخر دوران فوتبالی‌اش طور دیگری به پایان برسد".

 

رئیس باشگاه بایرن در ادامه گفت:" تا این لحظه هیچ باشگاهی با ما تماس نگرفته. ما خبر نداریم که آیا تیاگو با یک باشگاه دیگر به توافق رسیده یا نه. حسن با تیاگو و ایجنت او در تماس است. ما تا این لحظه نتوانسته‌‌ایم به یک راه‌حل برسیم. خواست ما تمدید قرارداد او است ولی اگر امکانش وجود نداشته باشد مجبوریم به فکر دیگری باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها