کد خبر : 1696772 | 28 تیر 1399 ساعت 19:20 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پپ ماروتا:

لائوتارو به فکر انتقال به بارسلونا نیست

پپ ماروتا مدعی شد شایعات رفتن لائوتارو مارتینز به بارسلونا واقعیت ندارد.

لائوتارو به فکر انتقال به بارسلونا نیست


به گزارش "ورزش سه"، جوزپ بارتومئو، رئیس بارسلونا چندی قبل اعلام کرد مذاکرات با اینتر برای خرید لائوتارو مارتینز فعلا متوقف شده و آنها در حال حاضر در حال ارزیابی شرایط بازار هستند. اخباری در مورد احتمال توافق طرفین با رقم 70 میلیون یورو به اضافه جونیور فیرپو به سن سیرو در اواخر تابستان شنیده شده، اما باشگاه اینتر حداقل چنین موضعی ندارد.

 

1509747

 

پپ ماروتا، مدیر اینترمیلان اطمینان دارد که لائوتارو مارتینز فصل آینده هنوز در این باشگاه حضور خواهد داشت. البته این مدیر ایتالیایی اعتراف کرد که بارسا برای خرید لائوتارو اقدام کرده، اما ماروتا معتقد است که این بازیکن در حال حاضر آماده انتقال به نوکمپ نیست.

 

پپ ماروتا گفت: "شایعات در مورد انتقال لاتوتارو به بارسلونا تمام می شوند و این واقعیت ها هستند که اهمیت دارند. واقعیت است است که لائوتارو بازیکن اینتر است و او هرگز ابراز تمایل به ترک اینتر و انتقال به بارسلونا نکرده است. لائوتارو بازیکنی جدی و مصمم است که اجازه نمی دهد این شایعات روی آینده و تصمیمش تاثیر بگذارد. لائوتارو اخیرا در دوره ای کوتاه دچار افت شده بود، اما این در چند هفته گذشته بهبود یافته و کیفیت خود را دوباره نشان داده است."

دیدگاه‌ها