کد خبر : 1697077 | 30 تیر 1399 ساعت 11:17 | 23.3K بازدید | 3 دیدگاه

توصیه به سولسشر: دخیا را از ترکیب کنار بگذار

آلن شیرر با انتقاد از اشتباهات فاحش داوید دخیا، خطاب به سرمربی منچستریونایتد گفت وقت آن رسیده که او از ترکیب اصلی شیاطین سرخ کنار گذاشته شود.

توصیه به سولسشر: دخیا را از ترکیب کنار بگذار

به گزارش "ورزش سه"‌، بعد از اشتباهات فاحش داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد روی دو گل دریافتی این تیم از چلسی در جریان شکست 3-1 این تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس و کارشناس این روزهای فوتبال این کشور از اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد خواست به این فکر کند که حالا دیگر زمان کنار گذاشتن دخیا از ترکیب اصلی فرا رسیده. شیرر همچنین گفت که دین هندرسون دروازه‌بان جوانی که یونایتد او را به صورت قرضی به شفیلدیونایتد واگذار کرده باید به جای دخیا سنگربان جدید شماره یک این تیم باشد.

 

1512902

 

دخیا در جریان شکست 3-1 شیاطین سرخ مقابل چلسی روی همه گلها و به خصوص روی گل اول و دوم چلسی اشتباهاتی فاحش داشت و عمده تحلیل‌گران انگلیسی معتقد بودند او یک تنه عامل اصلی شکست شیاطین سرخ در این بازی بوده.

 

1512904

 

آلن شیرر که به عنوان تحلیل‌گر این بازی با بی‌بی‌سی صحبت می‌کرد گفت:" به نظر من وقت کنار گذاشتن دخیا از ترکیب اصلی فرا رسیده. اشتباهات او دائم تکرار می‌شود".

 

1512903

 

شیرر در ادامه گفت:" به نظر من هندرسون باید سنگربان اول یونایتد باشد و سولسشر باید او را برگرداند. سولسشر او را به شفیلد قرض داده بود تا تجربه‌اندوزی کند. ولی آیا حالا دیگر وقت بازگشت او شده؟ به نظر من بله".

 

1512901

 

 

دیدگاه‌ها