کد خبر : 1697157 | 30 تیر 1399 ساعت 17:50 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین قضاوت فصل کرمانشاهی برای آبی‌ها

داور 42 ساله فوتبال ایران که چندین قضاوت جنجالی در کارنامه خود دارد، قرار است این هفته دوئل کاپیتان های سابق استقلال را سوت بزند.

اولین قضاوت فصل کرمانشاهی برای آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، براساس لیست داوران اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، قاضیان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شدند که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها قرار است رضا کرمانشاهی دیدار دو تیم استقلال و نساجی مازندران را پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران قضاوت کند.

جالب آن‌که کرمانشاهی در فصل جاری قضاوتی برای آبی‌پوشان پایتخت نداشته است و جمعه شب، اولین تجربه قضاوت خود در دیدارهای استقلال در لیگ نوزدهم را کسب خواهد کرد؛ برای دیگر تیم میدان یعنی نساجی مازندران هم کرمانشاهی تنها یک قضاوت در فصل جاری داشت که آن دیدار ورزشگاه وطنی قائمشهر با تساوی بدون گل برابر پارس جنوبی جم به پایان رسید.

 

کرمانشاهی که در کارنامه‌اش چندین قضاوت جنجالی به چشم می‌خورد باید دیداری را قضاوت کند که روی نیمکت دو تیم دو کاپیتان سابق تیم استقلال یعنی فرهاد مجیدی و محمود فکری حضور دارند و آبی‌ها چشم انتظار یک سه امتیاز خانگی هستند تا امیدوارتر به سهمیه آسیایی شوند و این نکات همگی حساسیت دوئل پنجشنبه شب را نشان می‌دهد که باید دید چگونه کرمانشاهی این دیدار حساس و مهم هفته را می‌تواند قضاوت کند؟

 

دیدگاه‌ها