کد خبر : 1697184 | 30 تیر 1399 ساعت 19:58 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

محال است کلایورت سرمربی بارسلونا شود

به نظر می رسد شایعه حضور پاتریک کلایورت روی نیمکت بارسلونا از اساس بی پایه است.

محال است کلایورت سرمربی بارسلونا شود


به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعف اخیر بلوگرانا در هفته های گذشته باعث بروز شایعات فراوانی در مورد آینده نیمکت این تیم و مطرح شدن نام های مختلف شده است. اما بارسلونا هیچ برنامه ای برای انتخاب پاتریک کلایورت به جای کیکه ستین به عنوان سرمربی برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار با ناپولی ندارد.

 

1256389

 

دیروز نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا قصد دارند برای ادامه فصل و رقابت های لیگ قهرمانان کیکه ستین را برکنار کرده و کلایورت را به جای او و به عنوان گزینه کوتاه مدت انتخاب کنند. این نشریه در ادامه اذعان داشت بازیکنان بارسلونا علاقمند به حضور کلایورت هستند و پالس های مثبتی برای حضور او به جای ستین به مدیریت بارسلونا فرستاده اند، اما یک منبع نزدیک به بارسا مدعی شد حتی چنین گزینه ای مورد بررسی نیز قرار نگرفته و محال است کلایورت در روزهای آتی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شود.

 

علیرغم مطرح شدن نام گزینه هایی چون لوران بلان، به نظر می رسد رختکن بارسلونا به این نتیجه رسیده فعلا بهترین راه حل ادامه همکاری با کیکه ستین است و دیشب نیز لیونل مسی در مصاحبه ای نسبت به بعد از بازی با اوساسونا با موضعی توام با آرامش در مورد اینده صحبت کرد.

دیدگاه‌ها