کد خبر : 1697305 | 31 تیر 1399 ساعت 12:36 | 20.8K بازدید | 11 دیدگاه

سیدنی گوو

کریم بنزما حتی از تیری آنری هم کامل‌تر است

همبازی سابق کریم بنزما در تیم ملی فرانسه از او به عنوان رهبری واقعی ستایش کرده و می‌گوید بنزما حتی از تیری آنری هم فوتبالیست کامل‌تری است.

کریم بنزما حتی از تیری آنری هم کامل‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، سیدنی گوو همبازی سابق کریم بنزما در تیم ملی فرانسه و ستاره سابق باشگاه لیون با ستایش از بنزما به عنوان یک رهبر واقعی مدعی شد او حتی نسبت به تیری آنری هم فوتبالیست کامل‌تری است.

 

بنزما امسال یکی از بهترین فصل‌های خود در رئال مادرید را پشت سر گذاشته و برای تیم زین‌الدین زیدان در 41 مسابقه 26 گل به ثمر رسانده است. بنزما در لالیگا 21 گل برای رئال به ثمر رساند و در فتح سی و چهارمین جام قهرمانی این لیگ توسط رئالی‌ها نقش مهمی داشت.

 

1513123

 

سیدنی گوو در گفتگویی با نشریه فرانسوی اکیپ به ستایش از بنزما پرداخت و مدعی شد او حالا حتی از تیری آنری هم پیشی گرفته و نسبت به او فوتالیستی کامل‌تر شده است.

 

مقایسه بنزما و تیری آنری: من واقعا شیفته تیری آنری بودم چون او نه تنها سریع بود بلکه توانایی‌اش در حفظ توپ بی‌نظیر بود. ولی کریم حتی از او هم کامل‌تر است. کریم حضور مقتدرانه‌ای دارد چون هم جثه‌اش کوچکتر است و هم بدن ورزیده‌تری دارد. بنزما همیشه یک بازیکن درجه‌یک بوده. اگر شما عاشق فوتبال هستید امکان ندارد کریم را دوست نداشته باشید.

 

فصل اخیر بنزما در رئال مادرید: من از درخشش کریم تعجب نکردم. من همیشه معتقد بودم او یکی از بهترین مهاجمین اروپا است. او در شروع کارش در رئال مشکلاتی داشت ولی در طول سالها همه آنها را به بهترین شکل ممکن حل کرد و به چنین ستاره بزرگی برای رئال تبدیل شد.

 

دیدگاه‌ها