کد خبر : 1697352 | 31 تیر 1399 ساعت 17:15 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید مویس:

در منچستر به سولسشر زمان دادند به من نه!

دیوید مویس هنوز از مدیران منچستریونایتد به خاطر اخراجش در سال 2014 دلخور است.

در منچستر به سولسشر زمان دادند به من نه!

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن سال 2013 منچستریونایتد را پس از 28 سال ترک کرد و پس از آن، این باشگاه دیگر رنگ قهرمانی لیگ برتر را به خود ندیده است. دیوید مویس که 11 سال هدایت اورتون را برعهده داشت، جانشین فرگوسن شد ولی پس از 7 ماه حکم اخراج خود را دریافت کرد و شیاطین سرخ، فصل را با رایان گیگز به پایان رساندند.

 

مویس زمانی اخراج شد که یونایتد در رده هفتم قرار گرفته بود و دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشت. او را آقای برگزیده می دانستند ولی زودتر از تصورات، حکم اخراج خود را دریافت کرد.

 

 

1513188

 

 

مویس این روزها هدایت وستهام را برعهده دارد. با پیروزی اخیر برابر واتفورد، ماندنی شدن این باشگاه در لیگ برتر نیز مسجل شد و مویس فردا در اولدترافورد باید به مصاف تیم سابقش یونایتد برود.

دیوید مویس در نشست خبری بازی با یونایتد گفت:« منچستریونایتد باشگاه باشکوهی است و از نظر من بزرگترین باشگاه فوتبال دنیاست. بازگشت به اولدترافورد همیشه برای من خاص است و مشتاقانه منتظر بازی فردا هستم.»

 

مویس در مورد عملکرد اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد گفت:« اوله شروع سختی در یونایتد داشت ولی تفاوت بین ما در این است که به او زمان دادند ولی به من نه. اوله بازیکنان جوان آکادمی یونایتد را به تیم اول انتقال داده و به سیاست های باشگاه که همیشه به استفاده از بازیکنان آکادمی تاکید دارد نیز پایبند مانده است. یونایتد فعلی بازیکنان جوان فوق العاده ای در اختیار دارد و آینده متعلق به آنهاست.»

 

منچستریونایتد در حالی فردا به مصاف وستهام می رود که در جدال با لسترسیتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. روند شکست ناپذیری یونایتد اخیرا و پس از 19 بازی، برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی پاره شد.

دیدگاه‌ها