کد خبر : 1697360 | 31 تیر 1399 ساعت 17:34 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فردا یکی از بهترین روزهای زندگی من است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد هدف اول تیمش کسب برتری مقابل چلسی است.

کلوپ: فردا یکی از بهترین روزهای زندگی من است


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در خانه پذیرای چلسی خواهد بود و بعد از این دیدار جام قهرمانی لیگ برتر برای اولین بار به مرسی سایدی ها اهدا خواهد شد. یورگن کلوپ مدعی شد فردا یکی از بهترین روزهای زندگی او خواهد بود و لیورپول به هدفی رسید که کسی تصورش را نمی کرد.

 

بالا بردن جام با لیورپول: "فردا قطعا یکی از بهترین روزهای زندگی من است. هیچ کس فکر نمی کرد رسیدن به این هدف برای ما امکان پذیر باشد. بنابراین من به بازیکنانم و کارهایی که انجام داده ایم افتخار می کنم. فردا یک نقطه عطف و یک روز مهم برای لیورپول است، اما پایان کار برای ما نیست. فردا روحیه خوبی خواهیم داشت.

 

1508072

 

من سعی خواهم کرد برای مراسم قهرمانی آماده شوم. یک بازی پیش رو داریم و من نمی توانم آنچه قرار است بعد از آن اتفاق افتد را نادیده بگیرم. بازیکنانم خیلی برای رسیدن به این تلاش کرده اند. امیدوارم همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود و من در بهترین حالت ممکن هستم و نمی خواهم خللی در برنامه ایجاد کنم."

 

دیدار با چلسی: "کسب عنوان قهرمانی و در ادامه حضور در چنین بازی هایی برای ما چالش برانگیز خواهد بود. به این فکر کردم در گذشته وقتی قهرمان می شدم شرایط در بازی های بعدی چگونه بود و این روال فوتبال است. انتظار بازی خوبی از چلسی دارم و تا به حال نگرش لیورپول مورد پسندم بوده است. ما باید برای دو چیز آماده شویم. ما برای این دیدار مهیا می شویم و بعد از دیدار مقابل آرسنال در مورد چالش های این هفته صحبت کردیم. چلسی تغییرات موفقی ایجاد کرده و آنها روند صعودی خوبی داشته اند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این دیدار بازی ساده ای برای چلسی نخواهد بود. جزئیات کوچک اهمیت دارند و ما باید این موارد را رعایت کنیم.

 

اول باید بازی کنیم و بعد مرحله دوم پیش روی ماست و برای یک فصل فوق العاده جام می گیریم. می دانیم که اگر پیروز شویم جشن قهرمانی لذت بیشتری دارد، اما چالش مهمی پیش روی ماست.چلسی نیز در چنین شرایطی در سال 2014 قرار داشت."

دیدگاه‌ها