کد خبر : 1697409 | 31 تیر 1399 ساعت 23:27 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

واتفورد0- 4سیتی؛ جشنواره گل در بازی تمرینی

منچستر سیتی موفق شد در یک بازی آسان با چهار گل واتفورد را شکست دهد.

واتفورد0- 4سیتی؛ جشنواره گل در بازی تمرینی

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم واتفورد و منچسترسیتی از سری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-0 به سود منچسترسیتی خاتمه یافت.

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 11 شکل گرفت؛ هافبک اسپانیایی منچستر سیتی یعنی رودری شوت محکمی را روانه دروازه واتفورد کرد که البته این توپ با واکنش خوب بن فاستر راهی کرنر شد.

 

حملات منچسترسیتی نهایتاً در دقیقه 31 نتیجه داد و آنها به گل برتری دست یافتند. رحیم استرلینگ روی پاس خوب کایل واکر و با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه واتفورد را باز کرد.

 

 

1513246

 

 

شاگردان پپ گواردیولا بعد از گل اول نیز توپ و میدان را در اختیار داشتند و نهایتا در دقیقه 39 و بعد از خطای هیوز روی رحیم استرلینگ به یک ضربه پنالتی دست یافتند. خود این ستاره انگلیسی پشت توپ ایستاد که ضربه او توسط بن فاستر مهار شد اما استرلینگ موفق شد توپ برگشتی را در مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کند.

 

بعد از گل دوم منچسترسیتی نیز در شرایط بازی تغییری ایجاد نشد و آن ها برتری محسوس نسبت به حریف خود داشتند. با این حال نیمه اول بازی با همان دو گل رحیم استرلینگ به سود سیتیزن ها خاتمه یافت.

 

سیتی می‌توانست در همان لحظات آغازین نیمه دوم دو بار توسط گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ به گل سوم دست پیدا کند اما بن فاستر هر مرتبه مانع از رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 63 اما نهایتا سیتی به گل سوم دست یافت. بعد از فرار رحیم استرلینگ و تک به تک شدن او با دروازه واتفورد، ضربه این بازیکن توسط بن فاستر دفع شد اما توپ برگشتی مقابل پای فیل فودن قرار گرفت و او نیز دروازه خالی واتفورد را برای سومین بار باز کرد.

 

 

1513245

 

 

چند لحظه بعد و در دقیقه 67 سیتی این بار توسط مدافع فرانسوی خود یعنی آیمریک لاپورت به گل چهارم دست یافت. این مدافع پیش تاخته روی ارسال کوین دی بروین و با یک ضربه سر خوب دروازه واتفورد را برای چهارمین بار گشود.

 

 

1513243

 

 

تیم میزبان یعنی واتفورد می توانست در دقیقه 78 یکی از گل ها را توسط دنی ولبک جبران کند اما در مصافی تک به تک ادرسون موفق‌تر عمل کرد تا دروازه منچسترسیتی بسته باقی بماند.

 

در ادامه مسابقه نیز منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا بازی با همان چهار گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند و آن ها 78 امتیازی شوند.

 

 

 

1513247

دیدگاه‌ها