کد خبر : 1697442 | 01 مرداد 1399 ساعت 11:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: رئیس از من حمایت می‌کند، حرفم را بپذیرید

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از شکست دیروز تیمش می‌گوید از حمایت کامل کرونکه رئیس باشگاه و هیات مدیره را دارد و هواداران باید حرفش را باور کنند.

آرتتا: رئیس از من حمایت می‌کند، حرفم را بپذیرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 آرسنال مقابل استون‌ویلا در بازی دیشب دو تیم میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها از هواداران این تیم خواست از انتقاد از  استن کرونکه مالک باشگاه خودداری کنند. آرتتا خطاب به هواداران گفت مالک و هیات مدیره از او حمایت کامل می‌‌کنند و هواداران باید این حرف او را بپذیرند و به این دلیل از آنها انتقاد نکنند.

 

پیش از بازی دیشب آرسنال و استون‌ویلا بنری در ورزشگاه به نمایش درآمد که هواداران آرسنال روی آن نوشته بودند:" از آرتتا حمایت کنید؛ کرونکه باید برود".

 

1513281

 

آرتتا از زمانی که در نیمه فصل از منچسترسیتی به آرسنال آمده نتایج خوبی بدست آورده. او تیمش را به فینال جام حذفی رسانده. با اینحال توپچیها با شکست دیشب مقابل ویلا احتمالا رتبه‌ای بهتر از هشتمی در لیگ برتر بدست نخواهند آورد و این بدترین رتبه این تیم در لیگ در 25 سال اخیر خواهد بود.

 

حمایت نشدن از طرف رئیس و هیات‌مدیره باشگاه؟ نه نه نه، کرونکه و هیات‌مدیره و مدیر ورزشی باشگاه از من حمایت کامل می‌کنند. ما بعضی چیزها را نمی‌دانیم و باید یک مدت دیگر صبر کنیم تا همه چیز روشن شود ولی از نظر حمایت و پشتیبانی‌، من حمایت 100درصد همه ارکان باشگاه را دارم.

 

توصیه به هواداران: من نسبت به آرسنال کاملا وفادارم و هواداران باید حرفی که می‌زنم را بپذیرند. چون در غیر اینصورت حرف زدن من بی‌فایده می‌شود. توصیه‌ام این است که به خاطر عدم حمایت از من از رئیس و هیات‌مدیره انتقاد نشود.

 

 

دیدگاه‌ها