کد خبر : 1697525 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:14 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

جای شاهین در لیگ خالی خواهد بود و به آن فکر نمی‌کنیم

دورقی: باید به دنبال عملیات غیرممکن باشیم

هافبک شاهین بوشهر مدعی است که تیمش این پتانسیل را خواهد داشت تا در بازی‌های باقیمانده یک عملیات غیرممکن را به نتیجه برساند.

دورقی: باید به دنبال عملیات غیرممکن باشیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر بعد از کسب نتایج موفق در پیش از تعطیلات کرونا، اکنون بار دیگر در مسیر سقوط قرار گرفته است. اتفاقی که بازیکنان شاهین البته امیدوارند طی 5 بازی که فرصت دارند با یک عزم بزرگ مانع از آن شوند. میثم دورقی، هافبک شاهین در آستانه بازی تیمش مقابل سایپا می‌گوید: نباید کارمان به اینجا می‌کشید. در مقطعی از فصل توانسته بودیم به نتایج خوبی برسیم اما اکنون شرایط سخت شده است. باید خیلی زود به خودمان بیاییم و این فرصت طلایی را از دست ندهیم.

 

وی درباره بازی هفته گذشته تیمش مقابل گل گهر گفت: اعلام آنها مبنی بر مثبت شدن تست تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌شان تمرکز ما را کامل برهم زد. دستیابی به امتیاز مقابل آنها دور از دسترس نبود و از نظر کیفی فوتبال بدی جز دقایق ابتدایی ارائه ندادیم. می‌توانستیم برنده و با امتیاز از زمین خارج شویم و فقط می‌توانم بگویم حیف شد.

 

دورقی درباره جدال با سایپا گفت: این بازی قطعا مرگ و زندگی برای ما خواهد بود. یک فینال بزرگ و سه امتیاز آن از قهرمانی هم مهمتر است. واقعا حیف شاهین است که در لیگ برتر نباشد و ما به این مساله فکر هم نمی‌کنیم. 5 بازی فرصت داریم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم و باید به دنبال عملیات غیرممکن باشیم. با حضور آقای پاشازاده جو خوبی در تیم وجود دارد و به دستیابی امتیاز مقابل سایپا امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها