کد خبر : 1697532 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:29 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم حساس پورموسوی؛ بازگشت فروزان؟

محسن فروزان بعد از دریافت کارت بازی و پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت، اکنون شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب تیم مقابل پیکان دارد.

تصمیم حساس پورموسوی؛ بازگشت فروزان؟

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی در شرایطی این هفته مقابل پیکان قرار خواهد گرفت که محسن فروزان نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، شرایط بازگشت به ترکیب اصلی را به دست آورده و همین موضوع باعث شده تا در تمرینات اخیر با انگیزه بالایی حضور یابد.

 

فروزان که بعد از حواشی دوران حضور در تراکتور، مدت ها از ترکیب اصلی و حضور در بازی‌ها محروم بوده، در اواسط نیم فصل دوم کارت بازی خود را دریافت کرد و البته مصدومیت دست مانع از این شد تا هومن افاضلی به عنوان سرمربی سابق تیم از او سود ببرد.

 

اکنون اما با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و آمادگی این گلر باتجربه، سیدسیروس پورموسوی در آستانه تصمیم حساسی قرار دارد و باید دید در نهایت فروزان بعد از مدت‌ها شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست خواهد آورد یا خیر. دیداری که با توجه به حضور نفرات تهاجمی حریف و خط حمله قدرتمندی که پیکان دارد می‌تواند یک بازگشت تاثیرگذار برای فروزان محسوب شود و در نهایت باید دید نظر کادرفنی در این خصوص چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها