کد خبر : 1697542 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:55 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

متفاوت ترین خط دفاع استقلال برای دومین برد متوالی

فرهاد مجیدی مجبور است در خط دفاع تیمش مقابل نساجی تغییرات چشمگیری را ایجاد کند.

متفاوت ترین خط دفاع استقلال برای دومین برد متوالی

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین دغدغه فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها برای بازی با نساجی مازندران نبود 3 بازیکن اصلی در خط دفاعی است. سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو مدافع استقلال با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین خاطر همچون دیدار با صنعت نفت ابادان قادر به همراهی تیم شان نیستند.


از این رو محمددانشگر که در بازی های گذشته آبی پوشان یار فیکس خط دفاعی بوده روز گذشته به دلیل بی انضباطی از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد تا مقابل نساجی غایب باشد. در این شرایط استقلال به عنوان دفاع وسط تخصصی فقط روزبه چشمی را در اختیار دارد و در چنین شرایطی مجیدی مجبور است از نفرات جوان در ترکیب تیمش استفاده کند.


سرمربی آبی ها مقابل نفت آبادان از آرش داجلیری در پست دفاع راست بهره گرفت و به جای وریا غفوری این بازیکن جوان را به زمین فرستاد. حالا اما یک احتمال این است که با توجه به شرایط بهتر وریا غفوری او به ترکیب اصلی برگردد ودفاع راست آبی ها در سیستم 4 دفاعه باشد و داجلیری به عنوان زوج چشمی در خط دفاع به میدان برود.


البته استقلال در بین بازیکنان جوان خود نفرات دیگری را نیز در خط دفاعی در اختیار دارد که احتمال دارد مجیدی بازهم از بازیکنان جدید و جوان تری در ترکیب تیمش بهره ببرد.


مساله ای که مشخص است خط دفاع استقلال در بازی فردا مقابل نساجی یکی از متفاوت ترین خطوط دفاعی این تیم در لیگ برتر است که باید دید کادرفنی آبی ها چگونه درباره اش تصمیم خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها