کد خبر : 1697546 | 01 مرداد 1399 ساعت 17:03 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بویان، لیست آسیایی استقلال را مسدود نمی‌کند

مشکلی که برای استقلال به واسطه شکایت بویان پیش آمده مشکلی در لیست آسیایی این تیم ایجاد نمی‌کند.

بویان، لیست آسیایی استقلال را مسدود نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بویان نایندف هافبک مقدونیه ای سابق استقلال به واسطه شکایتی که از این تیم به فیفا کرده به صورت موقت آبی ها را با محرومیت از نقل و انتقالات در 3 پنجره مواجه کرده است. این محرومیت در شرایطی است که اگر استقلال پول بویان را بدهد به طور اتوماتیک لغو خواهد شد و ابی ها می‌توانند یار جدید بگیرند.


در چنین شرایطی اما یک نگرانی وجود دارد و آن هم درباره لیست آسیایی استقلال است. بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضر در لیگ قهرمانان برای ادامه مسابقات می‌توانند لیست جدید بازیکنان شان را ارائه کنند. از طرفی این نگرانی وجود داشت که محکومیت باشگاه توسط بویان ممکن است روی تکمیل لیست آبی ها نیز تاثیر بگذارد و آنها نتوانند بازیکن جدیدی به لیست آسیایی اضافه کنند.

 

بر اساس استعلامی که از مسئولان باشگاه استقلال گرفتیم اما پرونده شکایت بویان ارتباطی به لیست آسیایی استقلال ندارد. در نامه فیفا به باشگاه استقلال به طور مشخص عنوان شده که محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی مد نظرشان است و چون لیست آسیایی جدید قبل از پنجره نقل و انتقالاتی ارسال می‌شود آبی ها با نظر فرهاد مجیدی می‌توانند به لیست خود بازیکنانی را اضافه کنند.

دیدگاه‌ها