کد خبر : 1697574 | 01 مرداد 1399 ساعت 18:38 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمپور: او برخلاف کی‌روش و ویلموتس به لیگ اهمیت می‌دهد

آقای اسکوچیچ! تیم ملی بازی تدارکاتی می‌خواهد

کارشناس فوتبال ایران به تمجید از عملکرد دراگان اسکوچیچ در برگزاری جلسات هم اندیشی با مربیان لیگ برتری پرداخت.

آقای اسکوچیچ! تیم ملی بازی تدارکاتی می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ از روزی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته با انگیزه زیاد کارش را دنبال می‌کند. یکی از اقدامات جالبی که اسکوچیچ در این مدت انجام داده دیدار با سرمربیان تیم های لیگ برتری و هم اندیشی با آنها است. اتفاقی که مورد توجه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است.


ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال ایران در این باره عنوان کرد: «واقعیت این است کی‌روش و بعد از آن ویلموتس خیلی به لیگ ما اهمیت نمی‌دادند و در کل فوتبال ما را به حساب نمی‌آوردند. کی‌روش که اکثرا دستیارانش را به استادیوم‌ها می‌فرستاد، اما مربیگری سلیقه‌ای است و بهتر است که سرمربی با چشمان خودش بازی‌ها را ببیند تا اینکه دستیارش به او اطلاعات بدهد. بازیکنان تیم‌ملی و نفراتی که در آینده پدیده می‌شوند، از دل همین لیگ بیرون می‌آیند.»


وی ادامه داد: « تعامل اسکوچیچ با سرمربیان لیگ‌برتری هم اتفاق خوبی است. به ‌هرحال او نقطه‌نظرات همه را می‌شنود و سپس خودش تصمیم می‌گیرد. سرمربی یک تیم باشگاهی تمام روزهای هفته بازیکن را می‌بیند و می‌تواند بهتر عملکرد بازیکن مدنظر سرمربی تیم‌ملی در طول یک فصل را تشریح کند.»


قاسمپور درباره وضعیت تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی تاکید کرد: «تیم‌ملی علاوه بر کارهایی که اسکوچیچ انجام می‌دهد،‌ نیاز به بازی تدارکاتی دارد. اسکوچیچ قطعا دیدگاه متفاوتی نسبت به سرمربی قبلی دارد و باید ترکیبی که مدنظرش هست را در یکی، دو بازی محک بزند. نباید بهانه دست سرمربی تیم‌ملی دهیم و باید بازی تدارکاتی برایش فراهم کنیم، حتی درشرایط فعلی که کرونا جهان را تحت‌تأثیر خود قرار داده، می‌توانیم با کشورهایی که اطراف‌مان هستند، رایزنی و بازی تدارکاتی بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم.»

دیدگاه‌ها