کد خبر : 1697608 | 01 مرداد 1399 ساعت 23:28 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد1-1وستهام؛ شیاطین در انتظار کمک لیورپول

منچستر یونایتد یک تساوی ناامیدکننده مقابله وستهام بدست آورد تا کار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به جدال هفته پایانی این تیم مقابل لستر سیتی کشیده شود.

یونایتد1-1وستهام؛ شیاطین در انتظار کمک لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب از سری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان استان بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

در همان دقیقه 2 بازی منچستر یونایتد می توانست توسط آنتونی مارسیال به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این ستاره فرانسوی توسط فابیانسکی مهار شد.

 

 

1513444

 

 

اگرچه منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی تا دقیقه 37 روی دروازه وستهام ایجاد کند تا اینکه آنها روی شوت خوب مارکوس راشفورد به موقعیت دیگری دست یافتند که باز هم فابیانسکی با یک عکس العمل خوب دروازه اش را نجات داد.

 

در دقیقه 45 بازی شوت محکم بازیکن وستهام به شکل واضح با دست پل پوگبا درون محوطه جریمه منچستریونایتد برخورد کرد و بعد از بازبینی VAR پنالتی به سود مهمان اعلام شود. آنتونیو پشت توپ ایستاد به شکلی راحت دروازه داوید دخیا را باز کرد تا نیمه اول با یک گل به سود وستهام خاتمه پیدا کند.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 51 منچستر یونایتد به گل تساوی دست یافت. ستاره این روزهای شیاطین سرخ یعنی میسون گرین وود با یک ضربه محکم و مهار نشدنی دروازه وستهام را باز کرد.

 

 

1513446

 

 

وستهام می توانست باز هم از منچستریونایتد پیش بیفتد که البته ضربه محکم بووندر دقیقه 62 توسط داوید دخیا به کرنر فرستاده شد تا بازی با همان نتیجه تساوی دنبال شود.

 

در ادامه نیز منچستر یونایتد تسلط کاملی بر روی بازی داشت اما نتوانست موقعیت ویژه‌ای روی دروازه وستهام ایجاد کند تا بازی با همان تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند چ نبرد برای کسب سهمیه به هفته پایانی و دیدار حساس بین دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد کشیده شود. البته در صورت پیروزی لیورپول در بازی امشب مقابل چلسی، منچستر یونایتد رتبه سومی خود را حفظ خواهد کرد و سرنوشت در دستان خودش خواهد بود.

 

 

 

1513445

دیدگاه‌ها