کد خبر : 1697631 | 02 مرداد 1399 ساعت 09:05 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

فن دایک: هیچ کس نمی تواند از لیورپول ایراد بگیرد

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول می‌گوید که این تیم کاملاً شایسته کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری بوده است.

فن دایک: هیچ کس نمی تواند از لیورپول ایراد بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آخرین مسابقه لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و این تیم در یک بازی بسیار پرهیجان با نتیجه 5-3 چلسی را شکست داد. موضوعی که باعث شد شاگردان یورگن کلوپ با خاطره ای خوش کار را در آنفیلد به پایان رسانده و جام قهرمانی لیگ برتر را پس از سی سال بالای سر ببرند.

 

مدافع هلندی لیورپول که یکی از ارکان موفقیت این تیم در سال‌های اخیر بوده، معتقد است که لیورپول کاملاً شایسته این موفقیت بوده است. ویرژیل فن دایک گفت: " پس از اتمام همه این اتفاقات حالا جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس در دستان ماست و این رویایی بود که حالا تبدیل به واقعیت شده است. همچنین هواداران لیورپول نیز مدت ها منتظر چنین صحنه ای بودند. این یک حس بی نظیر است که ما می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ برتر هستیم."

 

 

1513515

 

 

فن دایک در ادامه گفت: " شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما این موضوع برای همه تیم‌ها وجود داشت. ما از این موضوع مطلع بودیم که پس از پیگیری بازی ها فقط به شش امتیاز دیگر برای کسب قهرمانی احتیاج داریم. به نظر من عملکرد بسیار فوق العاده ای از خود ارائه دادیم و هیچ کس نمی تواند از ما ایراد بگیرد. ما شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم. قطعاً فصل بعد نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم."

دیدگاه‌ها