کد خبر : 1697638 | 02 مرداد 1399 ساعت 10:10 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سولسشر به خطای پنالتی عجیب پوگبا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید که در فصل جاری تیمش عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

واکنش سولسشر به خطای پنالتی عجیب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری گمان می کردند منچستریونایتد بتواند با پیروزی در دیدار خانگی شب گذشته مقابل وستهام حضور خود در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد و شیاطین سرخ با تساوی 1-1 متوقف شدند.

 

اگرچه با توجه به شکست چلسی مقابل لیورپول، شاگردان اوله گنار سولسشر جایگاه سومی خود را حفظ کردند اما با این حال نبرد کسب سهمیه به هفته پایانی و دیدار حساس بین دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد کشیده شد.

 

 

1513445

 

 

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی درباره عملکرد تیمش گفت: " نیمه اول با یک گل به سود وستهام خاتمه یافت و ما می‌دانستیم که این نتیجه مورد نظر ما نخواهد بود. ما باید در تمام مسابقات خود با اختلاف گل بالا به پیروزی دست پیدا کنیم و همه امتیازات را به دست آوریم. با این وجود من اعتقاد دارم که عملکرد و نتایج تیم در این هفته‌ها فوق‌العاده بوده است."

 

سولسشر درباره خطای پنالتی عجیب پنالتی پل پوگبا نیز گفت: " پوگبا در آن صحنه می دانست که باید از حرکت توپ به سمت دروازه جلوگیری کند. من فکر می‌کنم که واکنش او در مقابل توپی که نزدیک به 100 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت، طبیعی بود و نمی توان انتقاد زیادی را نسبت به این بازیکن مطرح کرد."

 

 

1513531

دیدگاه‌ها