کد خبر : 1697645 | 02 مرداد 1399 ساعت 11:00 | 10.6K بازدید | 5 دیدگاه

لمپارد: سرنوشت کسب سهمیه در دستان خودمان است

فرانک لمپارد می‌گوید که با وجود مسابقه سخت در هفته پایانی مقابل ولورهمپتون اما سرنوشت حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده در دست خود چلسی است.

لمپارد: سرنوشت کسب سهمیه در دستان خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی می‌توانست شب گذشته از تساوی منچستریونایتد مقابل وستهام استفاده و با یک پیروزی مقابل لیورپول حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را قطعی کند؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و شاگردان فرانک لمپارد با نتیجه عجیب 5-3 از حریف خود شکست خوردند.

 

 

1513534

 

 

لمپارد در پایان بازی گفت: " به طور قطع فشار در بازی روز یکشنبه افزایش خواهد یافت و بازیکنان نیز این موضوع قبول کرده اند اما ما باید از این شرایط به سود خودمان استفاده کنیم. به طور کلی من به همه بازیکنان اعتقاد و ایمان دارم؛ مخصوصا به روحیه جنگندگی و شخصیت بالای آنها؛ ما باید این مسائل را در بازی روز یکشنبه مقابل ولورهمپتون به نمایش بگذاریم.

 

حس می کنم که ما می‌توانستیم در مقابل لیورپول کار را یک سره کنیم اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود سرنوشت در دست خودمان است و می‌توانیم با پیروزی مقابل ولوز راهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده شویم."

 

 

1513536

 

 

لمپارد درباره ادامه روند فوق العاده کریستین پولیسیچ و به ثمر رساندن یک گل توسط او در بازی دیشب مقابل لیورپول نیز گفت: " پولیسیچ تاثیر فوق العاده ای روی تیم می گذارد. همواره وقتی به یک تیم دیگر نقل مکان می کنید در سال اول مشکل هماهنگی برای تان وجود دارد اما او بعد از پیگیری مجدد بازی ها عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. به نظر من او واقعاً بازیکن بسیار بزرگی است."

دیدگاه‌ها