کد خبر : 1697691 | 02 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

فاستینو آسپریا:

جای خامس باشم تا یوروی آخرم را از رئال می گیرم

ستاره سابق تیم ملی کلمبیا معتقد است خامس باید راه گرت بیل را در پیش بگیرد.

جای خامس باشم تا یوروی آخرم را از رئال می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، همه شواهد از این قرارند که خامس روزهای پایانی حضورش در رئال را سپری می کند. او که سال گذشته پس از دو فصل حضور قرضی در بایرن به رئال برگشت، قصد ماندن در این باشگاه را نداشت و قرار بود راهی اتلتیکو شود ولی شکست سنگین رئال در بازی دوستانه برابر اتلتیکو همه چیز را منتفی کرد. خامس در رئال ماند و مطابق انتظار جایی در ایده های زیدان پیدا نکرد. ستاره کلمبیایی در 5 بازی انتهای فصل رئال در فهرست تیم هم قرار نمی گرفت. او از سفر به بیلبائو هم خودداری کرد تا بهانه خوبی به زیدان برای خط زدن نامش از فهرست 23 نفره بدهد.

 

 

1510944

 

 

گفته می شود خامس از اورتون، منچستریونایتد، بنفیکا، اینتر و میلان پیشنهاداتی دریافت کرده و البته پیشنهاد اتلتیکو نیز بر سر جای خود باقی است. فاستینو آسپریا ستاره سابق تیم ملی کلمبیا و باشگاه پارما و نیوکاسل اما معتقد است خامس بهتر است یک فصل دیگر در رئال بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

او به بلورادیو گفت:« جای خامس باشم در رئال می مانم، تمام دستمزدم را از این تیم می گیرم و سپس به عنوان بازیکن آزاد به تیم بعدی خودم می روم. مثل گرت بیل که می داند در ترکیب قرار نمی گیرد ولی قصد دارد دو سال دیگر هم بماند و تا یوروی آخرش را بگیرد. خامس هم بهتر است بماند حتی اگر زیدان او را روی سکوها بفرستد.»

 

 

1508903

 

 

آسپریا ادامه داد:« او پس از شش ماه بدون نیاز به رضایت رئال می تواند با باشگاه های موردنظرش مذاکره کند. رئال شاید 40 میلیون یورو برای جدایی خامس بخواهد ولی شش ماه دیگر خود خامس تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود. معتقدم او نباید به تیمی برود که در آن، دستمزدی کمتر از دستمزد فعلی اش دریافت کند(8 میلیون یورو)؛در غیر این صورت کار احمقانه ای انجام داده است.»

 

 

دیدگاه‌ها