کد خبر : 1697700 | 02 مرداد 1399 ساعت 17:13 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت بارسلونا به لوران بلان نمی رسد

بعید به نظر می رسد که لوران بالان را فصل بعد روی نیمکت بارسا شاهد باشیم.

نیمکت بارسلونا به لوران بلان نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیکه ستین در بارسا در هاله ای از ابهام قرار دارد. پس از ناکامی بارسا در لالیگا و در حالی که شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان نیز بالا پیش بینی نمی شود، شایعات برکناری ستین بیش از همیشه به گوش می رسد.

پس از جلسه ای بین رئیس بارسلونا و ستین قرار شد او همچنان در سمت خود باقی بماند و حداقل تا بازی با ناپولی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا خواهد بود ولی قطعا در صورت شکست از ناپولی و نرسیدن بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان، او را باید اخراج شده دانست.

 

 

La portada del diario l'Équipe del miércoles 22 de julio 2020

 

 

در این بین گفته می شود لوران بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، بوردو و پی اس جی به بارسا پیشنهاد شده است. او با بوردو و پی اس جی در لوشامپیونا عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دوران فوتبالش فصل 97-1996 پیراهن بارسا را نیز به تن داشت و با این تیم فاتح جام در جام اروپا، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری شد. بازی برای منچستریونایتد، اینتر و ناپولی هم در کارنامه او به چشم می خورد.

در حالی که سال بعد انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست، به بلان احتمالا قراردادی یک ساله پیشنهاد خواهد شد که مشکل بتوان پذیرفت که او چنین پیشنهادی را قبول کند. ضمن اینکه بلان گزینه اول و دوم هدایت بارسا هم نیست و ژاوی و رونالد کومان نسبت به او ارجحیت دارند. 

بلان که از 2016 دیگر هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده قصد ندارد اعتبارش را به خاطر تنها یک سال حضور روی نیمکت بارسا به خطر بیندازد در حالی که مطمئن است نیمکت بارسا سال 2021 به ژاوی پیشنهاد خواهد شد.

 

1394762

 

 

دیدگاه‌ها