کد خبر : 1697794 | 02 مرداد 1399 ساعت 22:25 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوون: کلوپ باز هم لیورپول را قهرمان می‌کند

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول با ستایش یورگن کلوپ سرمربی این تیم می‌گوید کلوپ از همین حالا برای فتح جام قهرمانی فصل آینده برنامه‌ریزی کرده است.

اوون: کلوپ باز هم لیورپول را قهرمان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون ستاره سابق لیورپول می‌گوید قهرمانی‌ لیورپول در لیگ برتر انگلیس در سالهای آینده هم تداوم خواهد داشت و تنها مساله در حال حاضر این است که کلوپ در این تیم موفق به فتح چند جام قهرمانی خواهد شد.

 

لیورپول دیشب با پیروزی 5-3 مقابل چلسی درحالیکه قهرمانی‌اش در هفته‌های گذشته قطعی شده بود جام قهرمانی فصل جاری لیگ برتر را بالای سر برد تا به انتظار سی ساله این تیم در فتح جام باشگاه‌های انگلیس خاتمه دهد.

 

1513739

 

مایکل اوون در این باره گفت:" کلوپ تازه روال کار دستش آمده. او با شهر عادت کرده و زندگی در لیورپول را شناخته. من آدمی نیستم که راحت تحت تاثیر افراد قرار بگیرم ولی این مرد هر بار که دهنش را باز می‌کند نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم و تا آخر به حرفهایش گوش نکنم. به نظرم کلوپ بی‌نظیر است".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" کلوپ و لیورپول در حال حاضر به دنبال رسیدن به اوج موفقیت هستند. سوال حالا فقط این است که او تا چه زمانی می‌تواند به این موفقیت ادامه دهد. منظورم این است که باید ببینیم لیورپول در سالهای آینده چند جام بدست خواهد آورد. ولی من هر چه از او تعریف کنم کم است".

 

 

دیدگاه‌ها