کد خبر : 1697871 | 03 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل سرمربی سابق بارسا برای بازگشت این تیم به اوج

تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا معتقد است که این تیم برای بازگشت به اوج به چند خرید جدید احتیاج دارد‌.

راه حل سرمربی سابق بارسا برای بازگشت این تیم به اوج

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی یکی دو فصل گذشته و بعد از جدایی لوئیس انریکه از این تیم نتوانست روزهای خیلی خوبی را تجربه کند. اگرچه آنها با ارنستو والورده به قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری دست یافتند اما شکست های عجیب و غریب مقابل تیم‌های رم و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، باعث ناامیدی هواداران این تیم شد.

 

بارسا در فصل جاری نیز قافله رقابت های لالیگا را به حریف دیرینه خود یعنی رئال مادرید باخت تا یک ناکامی بزرگ دیگر برای این تیم به ثبت برسد. همچنین بسیاری معتقد هستند که با توجه به اوضاع این تیم، آنها در فصل جاری نیز شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نخواهند داشت.

 

 

1512763

 

 

سرمربی آرژانتینی و سابق بارسا یعنی تاتا مارتینو حالا درباره مشکلات این بحث کرده و یک راه حل برای این مسئله ارائه داده است. او در این باره گفت: " بعضی مواقع از خودم می پرسم که آیا دی ان ای بارسا هنوز هم بعد از جدایی بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا نمایان است؟ من فکر می‌کنم که بارسلونا به تعدادی بازیکن جدید برای جایگزین کردن احتیاج دارد. اگر این امکان در زمان سرمربیگری من در بارسا وجود داشت، حتماً انجامش می‌دادم."

 

تاتا مارتینو در پایان تمجید ویژه‌ای از ستاره شیلیایی بارسلونا یعنی آرتور ویدال انجام داد و گفت: " در حال حاضر او قلب تیم است زیرا متعهد است، سخت کار می کند ، وارد منطقه جریمه می شود و گلزنی می کند."

 

 

1502895

دیدگاه‌ها