کد خبر : 1698107 | 04 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرعامل استقلال گزارش داد:

آخرین وضعیت پرونده بویان، شفر و استراماچونی

مدیرعامل استقلال گفت: به دنبال برگزاری نشست با استراماچونی در ایران، ایتالیا یا یک کشور ثالث هستیم.

آخرین وضعیت پرونده بویان، شفر و استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال درباره طرح های اقتصادی متعددی که این روزها از سوی او و هیات مدیره این باشگاه رونمایی می شود، در گفت و گوی رادیویی با تهران ورزشی گفت: یکی از اصولی ترین موردهایی که هر باشگاهی که در سطح حرفه ای کار می کند، باید به آن توجه داشته باشد، بخش اقتصادی است. ما برای اینکه هزینه های باشگاه را بتوانیم تامین کنیم، باید به سمتی برویم که با طرح های جدید درآمدزایی داشته باشیم.

 
وی افزود: یکی از موارد با یکی از شرکت های صنایع غذایی بود که قرارداد خوبی تنظیم شد و مراحل نهایی خودش را طی می کند. درصد سود استقلال مشخص است. هواداران شک نکنند درآمد این قرارداد سودش به جیب استقلال می رود و جای دیگر هزینه نخواهد شد.


مدیرعامل استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: متاسفانه قراردادهایی که از گذشته بوده، در این 3، 4 ماهی که ما هستیم به فرصت نهایی اش رسیده. درباره بویان بخش عمده بدهی به این بازیکن را از محل مطالبات باشگاه در فیفا تامین کردیم. یک سوم این بدهی هم با کمک هیات مدیره تامین می شود. موضوع بعدی هم بحث شفر است که باید زودتر آن را حل و فصل کنیم. این هزینه ها تحمیلی است و باید پرداخت شود. قبلا دفاعی هم از سوی باشگاه صورت نگرفته. به دنبال این هستیم که در موعدد مقرر و حتی زودتر از آن کل مطالبات شفر که 600 هزار دلار است را پرداخت کنیم.


سعادتمند در پایان در خصوص شکایت استراماچونی گفت: استراماچونی هم شکایتی را به فیفا مطرح کرده، اما زمان بررسی آن مشخص نشده. ما بدون واسطه تلاش می کنیم که با استراماچونی نشستی داشته باشیم؛ حالا چه به صورت ویدیوکنفرانس، چه نشست در ایران، ایتالیا یا یک کشور ثالث.

دیدگاه‌ها