کد خبر : 1698137 | 04 مرداد 1399 ساعت 14:11 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

ذوب آهن و نمایش امیدوارکننده در روز شکست

ذوب‌آهن در دیدار با فولاد به دنبال گل دوم و برتری بود اما ضدحمله سهمگین فولادی‌ها باعث شد تا تیم شایسته لوکا با باخت اهواز را ترک کند.

ذوب آهن و نمایش امیدوارکننده در روز شکست

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب‌آهن پنج‌شنبه هفته گذشته در دیداری سخت مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و البته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. ذوبی‌ها که در نیمه نخست به یکباره با هوای گرم و شرجی اهواز مواجهه شدند، از نظر بدنی با مشکل مواجهه شدند تا بازی در نیمه اول برای بازیکنان دو تیم سخت انجام بشود.

 

بازگشت لوکا بوناچیچ به اهواز اما با تقدیر باشگاه فولاد از وی و دیگر بازیکنان همراه بود، او در این دیدار آرایش خوبی به تیمش داده بود تا پس از دیدار جنجالی مقابل ماشین‌سازی و اشتباهات داوری عجیب بتواند تیمش را به موفقیت برساند. در بین دو نیمه اما وفا هخامنش که او هم سابقه بازی در اهواز را داشت به بازی آمد تا ذوب‌آهن تغییر آرایش بدهد و فضای بین مدافعین مرکزی کمتر شود. وجود سه مدافع در حمله و اضافه شدن دو مدافع کناری در موقع دفاع، فرصت سازی را برای شاگردان نکونام سخت کرد اما شم بالای گلزنی لوسیانو پریرا دروازه مهدی خلیل را باز کرد تا کار برای تیم لوکا سخت شود اما شوت فرشاد محمدی مهر با برخورد به پای کولیبالی تغییر مسیر داد و وارد دروازه فولاد شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

 

در دقیقه 88 اما ضربه آزاد زیبا و دیدنی مهدی‌پور را مرادیان از زیر طاق بیرون کشید و مهاجم صربستانی ذوب توپ برگشتی را نیز گل نکرد تا توپ به کرنر برود، ذوبی‌ها که به دنبال گل برتری بودند اما با یک ضدحمله سهمگین مواجهه شدند و دروازه‌شان باز شد. شاید اگر ذوب‌آهن دیدارهای اخیرش را اینگونه بازی می‌کرد، امتیازاتش بیش از اکنون بود و می‌توانست در بین تیم‌های بالانشین باشد، اتفاقی که در چند سال اخیر برای ذوب افتاده بود اما امسال با آن غریبه شده است.

دیدگاه‌ها