کد خبر : 1698151 | 04 مرداد 1399 ساعت 16:02 | 56.9K بازدید | 7 دیدگاه

برای فصل آینده هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام

تارتار: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما...

سرمربی نفت مسجدسلیمان از هواداران تیمش بابت ثبت اولین شکست خانگی در دیدار شب گذشته عذرخواهی کرد.

تارتار: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما...

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل پرسپولیس، شرایط نفت مسجدسلیمان، آینده خودش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**کارمان بعد از گل دوم پرسپولیس خراب شد


بازی دیروز با برتری تیم ما شروع شد و تا زمانی که گل را دریافت کنیم سوار بر بازی بودیم. بعد از گل تیم حریف تا پایان نیمه اول سعی بر اداره کردن مسابقه داشتند. در بین دو نیمه به بازیکنانم تاکید کردم که حواسشان باشد گل دوم را نخورند اما با شروع نیمه روی یک غفلت گل خوردیم و کار ما از همانجا خراب شد. با این حال فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردیم ومی‌توانستیم حداقل بازی را به تساوی بکشانیم اما قسمت نبود.


**به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما...


به پرسپولیسی‌ها بابت برد و قهرمانی‌شان تبریک می‌گویم اما واقعا ما دیروز بازی جوانمردانه‌ای را انجام دادیم و می‌توانستیم حداقل یک تساوی بگیریم. همه کارشناسان می‌توانند گواهی بدهند که ما مقابل تیم بزرگ پرسپولیس چقدر خوب بازی کردیم. البته تیم پرسپولیس باتجربه تر بود و در نهایت هم برنده شد. ما بعد از گل اولی که زدیم می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم تا اولین باخت خانگی مان به ثبت برسد.


**تشکر از تیم داوری


از تیم داوری مسابقه با پرسپولیس و در راس آن آقای مهدوی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام دادند. ایشان در همه بخش‌ها خوب کار کردند و امیدوارم همه داوران نیز اینگونه قضاوت کنند.


**دیدارهای آینده مان بسیار دشوار است


بازی های آینده ما مقابل تیم هایی است که در خطر سقوط قرار دارند. یک بازی معوقه هم با فولادی داریم که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند. این موضوع کارمان را در آینده بسیار سخت می‌کند. 

 

1506906


**از داوران خواهش می‌کنم


از داوران خواهش می‌کنم با توجه اینکه به موقعیت ما در جدول رده بندی تثبیت شده، تیم ما را به عنوان یک خنثی نبینند. ما اهداف بزرگی در فوتبال داریم و همه مربیان و بازیکنان مان به فکر موفقیت هستند. به همین خاطر از داوران انتظار دارم ما را هم به چشم تیم‌های روبه رویی مان که در خطر سقوط یا به دنبال کسب سهمیه هستند ببینند و تصمیمات شان را عادلانه بگیرند.


**پایان فصل درباره آینده ام تصمیم می‌گیرم


من تا پایان فصل جاری با نفت مسجدسلیمان قرارداد دارم. از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که برای فصل آینده از من برنامه خواستند و به فکر تمدید قرارداد هستند. اما باید سر فرصت یک تصمیم منطقی بگیریم. امیدوارم تصمیمی اتخاذ کنم که به سود تیم و خودم باشد. نفت مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد و تنها دلخوشی آنها موفقیت نفت است. به همین خاطر مسئولان باید برای نفت هزینه کنند و امکانات در اختیارش قرار بدهند. امکانات تیم ما در حد لیگ برتر نیست و این کارمان را سخت می‌کند.


**از هواداران عذرخواهی می‌کنم


از هواداران خوبمان تشکر می‌کنم. خیلی از آنها در بازی دیشب با پرسپولیس اطراف ورزشگاه بودند و ما صدایشان را می‌شنیدیم. به نمایندگان از کادرفنی و بازیکنان از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس به دست آوریم.

دیدگاه‌ها