کد خبر : 1698216 | 04 مرداد 1399 ساعت 20:40 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: سیتی همیشه سپاسگزار سیلوا خواهد بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تمجید ویژه ای از داوید سیلوا انجام داد.

گواردیولا: سیتی همیشه سپاسگزار سیلوا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، حالا 10 فصل از حضور داوید سیلوا در منچستر سیتی می گذرد و به جرأت می‌توان از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد کرد. او طی این مدت به 14 جام مختلف با سیتیزن ها دست یافته و به نظر می‌رسد که دیدار برابر نوریچ آخرین بازی او در لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچسترسیتی خواهد بود چرا که تا به الان اتفاق خاصی پیرامون تمدید قرارداد او رخ نداده است.

 

پپ گواردیولا که طی هفته‌های اخیر بارها از داوید سیلوا تمجید کرده، حالا برای یک بار دیگر نیز دست به این کار زده است. سرمربی منچسترسیتی در این باره گفت: " تعداد بازی ها، کیفیت فوق العاده ای که در مسابقات به نمایش گذاشته، عناوینی که به کسب آنها کمک کرده و... همه اینها نشان می دهد که او جز پنج یا شش نفری است که در ساختن تاریخ این باشگاه تاثیرگذار بوده است. این باشگاه همیشه از داوید سیلوا سپاسگزار خواهد بود."

 

 

1491639

 

 

گواردیولا در پایان پیرامون آخرین بازی خانگی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس مقابل نوریچ نیز گفت: " این آخرین بازی خانگی ماست و به دنبال پیروزی در آن هستیم تا راه را برای تقابل برابر رئال مادرید هموار کنیم. هر بازی یک امتحان برای من با خواهد بود تا ببینم چه کسی آماده به میدان رفتن است. مقابل آرسنال اصلا خوب نبودیم. برابر واتفورد بهتر عمل کردیم اما هنوز هم باید بیشتر از اینها پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها