کد خبر : 1698306 | 05 مرداد 1399 ساعت 12:00 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: برای عبور از رئال انگیزه مضاعف لازم نداریم

پپ گواردیولا می‌گوید منچسترسیتی برای شکست دادن رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیازی به انگیزه اضافی ندارد.

پپ: برای عبور از رئال انگیزه مضاعف لازم نداریم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی برای دیدار با رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آماده می‌شود پپ گواردیولا می‌گوید تیمش برای شکست دادن رئال مادرید نیازی به فکر کردن به ناکامی‌های قبلی خود در چمپیونزلیگ و تلاش برای انتقام ندارد چرا که تیمش به اندازه کافی انگیزه دارد و برای شکست رئال بی‌نیاز از انگیزه اضافی است.

 

سیتی در بازی رفت مرحله یک هشتم موفق شده رئال را 2-1 شکست دهد و امید زیادی به عبور از این تیم در این مرحله و فتح لیگ قهرمانان برای اولین بار در تاریخ خود دارد. این در حالی است که سیتی و پپ در سالهای اخیر در لیگ قهرمانان خاطرات تلخی دارند و یک بار توسط لیورپول از دور رقابتها حذف شده و یک بار هم با شکستی تلخ مقابل تاتنهام قادر به ادامه راه نبودند.

 

1514500

 

گواردیولا در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال گفت: " چیزی که من می خواهم یک بازی خوب است. این بازی بدون شک یک فینال است. چه برای ما و چه برای مادرید، این بازی یک فینال زودرس است. برنامه ما این است که از اشتباه اجتناب کنیم و در بهترین شرایطی که می توانیم فوتبال کنیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " اتفاقاتی که در گذشته افتاده باعث نمی‌شود یک تیم بهتر بازی کند. آنچه در گذشته اتفاق افتاده متعلق به گذشته است. گاهی اوقات باید گذشته را پذیرفت چون نمی‌شود کار دیگری کرد. زندگی همین است. حیات هیچوقت کامل و بی عیب و نقص نیست. این در مورد زندگی شخصی و همینطور زندگی حرفه‌ای همه ما صادق است".

 

 

دیدگاه‌ها