کد خبر : 1698312 | 05 مرداد 1399 ساعت 12:35 | 29.1K بازدید | 6 دیدگاه

ما را به جایی رسانده اند که برای سهمیه باید تلاش کنیم

باقری: منتقدان یا با مجیدی مشکل دارند یا فوتبال نمی بینند

هافبک استقلال نسبت به کسانی که می گویند تیم فرهاد مجیدی تاکتیک ندارد انتقاد می کند.

باقری: منتقدان یا با مجیدی مشکل دارند یا فوتبال نمی بینند

به گزارش ورزش سه، فرشید باقری طی گفت گویی  با خبرنگار ورزش سه در خصوص انتقاداتی که در این چند روز اخیر نسبت به فرهاد مجیدی می شود  گفت: «متاسفانه شنیده ام عده ای می گویند استقلال مجیدی تاکتیکی ندارد، کسانی که چنین حرفی می زنند یا بازی های ما را ندیده اند، یا از فوتبال سردر نمی آورند و یا با استقلال مجیدی مشکل دارند. حرف هایی که در این باره زده می شود درست نیست.»


او در ادامه افزود:« تیم ما در همین بازی با نساجی در همان نیمه اول حداقل 4 موقعیت صد در صد گلزنی داشت، از عمق و کناره ها موقعیت خلق کردیم فکر می کنم برای بازی برنامه داشتیم ولی متاسفانه موقعیت های ما  گل نشد و همین مساله باعث شد انتقادها روی تیم ما زیاد شود. »


هافبک استقلال در مورد سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال می گوید:« آقا فرهاد واقعا شرایط سختی دارد. ما در هر بازی تعداد زیادی از بازیکنان مان را در اختیار نداریم و خودتان می دانید او مجبور است در هر بازی از چند بازیکن جوانان و امید روی نیمکت و حتی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند.

 

1502120


فرشید باقری می گوید مجیدی برای قبول هدایت استقلال شجاعت داشته است: فرهاد مجیدی برای قبول هدایت استقلال شجاعت داشته است، شما ببینید استقلال چقدر با کمبود بازیکن روبرو است و حتی با بدشناسی نمی توانیم از حضور هواداران مان هم استفاده کنیم. درست است که همه تیم ها از نبود هوادار بی بهره هستند ولی در شرایط ویژه ای که ما داریم حضور هواداران خیلی می توانست کمک مان کند.»


وی افزود: «شاید کسی نداند ولی آقا فرهاد همیشه می گوید هرچه دارد از استقلال است و به خاطر این تیم حاضر است هر فشاری را تحمل کند. ما هم به عنوان بازیکن پشت آقا فرهاد هستیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه با نتایج مان این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. 


هافبک استقلال در پایان گفت: آقای مجیدی در اظهار نظرهای خود گفته که سهمیه آسیایی می گیریم و ما حتما این وعده را عملی می کنیم. البته برای تیم بزرگی مثل استقلال که در سال های قبل برای قهرمانی تلاش می کرد جنگیدن برای سهمیه زشت است اما ما را به جایی رسانده اند که باید برای سهمیه تلاش کنیم و مطمئن باشید این اتفاق رخ می دهد.»

دیدگاه‌ها