کد خبر : 1698313 | 05 مرداد 1399 ساعت 12:30 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

نقل قول سولسشر از چرچیل: ناکامی‌، پایان نیست!

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید نتیجه دیدار امروز تیمش مقابل لستر نمی‌تواند به عنوان تنها معیار موفقیت یا ناکامی این فصل شیاطین سرخ قلمداد شود.

نقل قول سولسشر از چرچیل: ناکامی‌، پایان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم هدفی بزرگ‌تر از قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول لیگ برتر دارد و نتیجه بازی امروز این تیم مقابل لستر هر چه باشد نمی‌تواند به معنای پایان مسیر رو به پیشرفت یونایتد قلمداد شود.

 

یونایتد در حال حاضر با تفاضل گل بهتر نسبت به چلس در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد و نتیجه بازی امروز می‌تواند صعود یا عدم صعود این تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده را رقم بزند. سولسشر البته می‌گوید بازگشت به چمپیونزلیگ می‌تواند یونایتد را یک قدم به دو رقیب بزرگش لیورپول و منچسترسیتی نزدیک کند.

 

1514504

 

سولسشر در آستانه بازی امروز گفت: "هنوز چیزی تمام نشده. اگر مقابل لستر نتیجه بگیریم همه خواهند گفت که فصل بدی نداشته ایم. ولی هر اتفاقی بیفتد این پایان مسیر ما نخواهد بود چون ما هنوز برای رسیدن به دو تیمی که در جدول بالاتر از ما هستند راه درازی در پیش داریم".

 

سرمربی یونایتد در پایان خطاب به بازیکنانش گفت: " کسی که عضو باشگاه منچستریونایتد است باید به تحت فشار قرار گرفتن در بازی پایانی فصل عادت کند. این اصلاً چیز جدیدی نیست و در ذات این باشگاه است. ما توانسته‌ایم خودمان را به موقعیت مناسبی برسانیم و حالا باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم".

 

سولسشر در پایان صحبتهایش با اشاره به نقل قولی از وینستون چرچیل گفت: " البته شکی نیست که ما می خواهیم جزء بهترین تیمهای اروپا باشیم و در لیگ قهرمانان بازی کنیم. ولی همانطور که وینستون چرچیل گفته موفقیت، قطعی نیست و ناکامی به معنای پایان نیست. چیزی که ما نیاز داریم شجاعت برای ادامه دادن به مسیرمان است".

 

 

دیدگاه‌ها