کد خبر : 1698334 | 05 مرداد 1399 ساعت 13:30 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار مگوایر به لستر: برای تساوی نمی آییم

هری مگوایر ستاره منچستریونایتد در آستانه دیدار امروز تیمش با تیم سابق او لستر به لستری ها هشدار داد که یونایتد در این بازی به دنبال تساوی نخواهد بود.

هشدار مگوایر به لستر: برای تساوی نمی آییم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در حالی به مصاف لسترسیتی می رود که حتی کسب یک تساوی در این بازی برای صعودش به لیگ قهرمانان فصل آینده کافی است.

 

1507449

 

هری مگوایر مدافع شیاطین سرخ که فصل گذشته از لستر به این تیم منتقل شده در آستانه این بازی به تیم سابق خود هشدار داد و گفت یونایتد به تساوی قانع نخواهد بود و برای تساوی به میدان نخواهد رفت.

 

مگوایر در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت: " ما برای تساوی به لستر نمی‌رویم. کسی در این باره شک نداشته باشد. ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد. ما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم و این بازی هم برایمان مثل همه بازی‌ها خواهد بود".

 

مدافع منچستریونایتد در ادامه گفت: " شاید اگر در دقایق پایانی بازی ببینیم نتیجه مساوی است نوع بازی مان کمی تغییر کند ولی ما از ابتدا بدون شک برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. ما الان در رتبه سوم جدول هستیم و می‌خواهیم در پایان لیگ با همین رتبه به کار خودمان پایان دهیم".

 

 

دیدگاه‌ها