کد خبر : 1698375 | 05 مرداد 1399 ساعت 16:45 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس:

مورینیو: تکرار رکورد لیورپول کار دشواری است

ژوزه مورینیو معتقد است سه سال بدون شکست ماندن در بازی های خانگی لیگ برتر تبدیل به یک ماموریت بسیار دشوار شده است.

مورینیو: تکرار رکورد لیورپول کار دشواری است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی 5-3 بر چلسی در آنفیلد توانست به رکورد سه فصل متوالی بی شکستی در بازی های خانگی دست یابد. قهرمان این فصل لیگ برتر، در سه سال گذشته هرگز در آنفیلد مغلوب نشده است اما ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام معتقد است تکرار این رکورد کار دشواری برای هر تیمی خواهد بود چون سطح تیم ها به یکدیگر نزدیک تر شده است.

آقای خاص البته با 4 تیم مختلف رکورد 150 بازی خانگی متوالی بدون شکست را در کارنامه دارد.

 

 

1513509

 

 

مورینیو که تیمش امشب آخرین بازی فصل را در ورزشگاه سلهرست پارک برابر پالاس برگزار خواهد کرد، گفت:« معتقدم لیگ برتر انگلیس به مسیری می رود که حفظ رکورد بی شکستی در بازی های خانگی مثل کاری که لیورپول انجام داده، دشوار و دشوارتر می شود چون سطح تیم ها حالا خیلی نزدیک تر از گذشته است. البته قدرتمند بودن در بازی های خانگی و رسیدن به پایان فصل در حالی که امتیازات خانگی زیادی جمع کرده اید، اهمیت فراوانی دارد. نتایج اخیر ما در بازی های خانگی با وجود اینکه هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشته اند، خوب بوده و این حائز اهمیت است.»

 

 

1511190

 

 

مورینیو ادامه داد:« تصور کنید در دربی برابر آرسنال وقتی در دقایق پایانی گل دوم و برتری را زدیم، هواداران هم حضور داشتند و آنوقت چه صحنه هایی رقم می خورد. این یکدلی را شما قدم به قدم به دست خواهید آورد.

برای بی شکست ماندن در بازی های خانگی وقتی تماشاگر حضور ندارد، باید به وجه تاکتیکی کارتان بهای بیشتری بدهید ولی اگر ورزشگاه پر از تماشاگر باشد، هیجان و شوری که به تیم منتقل می کنند نیز تاثیر زیادی روی شیوه کارتان خواهد گذاشت. قطعا دوست داریم هرچه زودتر شرایط به گونه ای شود که تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه ها را پیدا کنند.»

 

دیدگاه‌ها