کد خبر : 1698409 | 05 مرداد 1399 ساعت 19:22 | 41.1K بازدید | 3 دیدگاه

پولی که دور ریخته شد، صبر لمپارد سر آمد!

فرانک لمپارد در آخرین بازی تیمش در این فصل لیگ برتر تصمیم به نیمکت نشین کردن کپا آریزابالاگا گرفت.

پولی که دور ریخته شد، صبر لمپارد سر آمد!


به گزارش "ورزش سه"، امروز چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به برتری برابر ولورهمپتون نیاز دارد و در واقع زحمات یک فصل این تیم امروز نتیجه خواهد داد. اما فرانک لمپارد بعد از آنکه دروازه کپا پنج بار در دیدار مقابل لیورپول باز شده، امروز تصمیم گرفت او را نیمکت نشین کرده و از ویلی کابایرو، دروازه بان باتجربه آرژانتینی در ترکیب ثابت استفاده کند. البته این تصمیم فرانک لمپارد بی دلیل نبوده و عملکرد ضعیف گلر جوان اسپانیایی او را به اینجا رسانده است.

 

1514600

 

در این فصل 54 بار دروازه چلسی باز شده و کپا با دریافت میانگین 1.42 گل در هر بازی دومین دروازه بان ضعیف تاریخ چلسی بوده و 47 گل در 33 بازی سهم این گلر 72 میلون پوندی بوده است.

 

در مجموع هشت درصد از تمام گل های دریافتی چلسی در تاریخ لیگ برتر در دروازه کپا قرار گرفته و این نشان می دهد سرمایه گذاری هنگفت این باشگاه در سال 2018 اشتباه بوده است. در این فصل کپا فقط 53.5 درصد از ضربه های به سمت دروازه اش در این فصل لیگ برتر را مهار کرده که کمترین درصد مهاردر بین همه دروازه بانان با حداقل پنج بازی در این فصل بوده است. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی کپا در پایان فصل و احتمال حضور گزینه هایی چون اونانا و یان اوبلاک در استمفوردبریج منتشر شده است.

دیدگاه‌ها