کد خبر : 1698440 | 05 مرداد 1399 ساعت 21:27 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی5- 0نوریچ؛ تمرین آسان در ایستگاه آخر

منچستر سیتی موفق شد در یک بازی یا یک طرفه با پنج گل نوریچ را شکست دهد.

سیتی5- 0نوریچ؛ تمرین آسان در ایستگاه آخر

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش آخرین بازی منچسترسیتی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به پایان رسید و این تیم موفق شد با نتیجه 5-0 نوریچ را شکست دهد تا شاگردان پپ گواردیولا فصل را به خوبی به پایان رسانده باشند.


در لحظات ابتدایی بازی و دقیقه 8 بود که نوریچ به گل اول دست یافت اما بعد از مراجعه به داور به VAR این گل مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه 0-0 دنبال شود.

 

در ادامه اما این منچستر سیتی بود به گل اول دست یافت. گابریل ژسوس بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه نوریچ دروازه تقریبا خالی این تیم را باز کرد تا سیتی با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1514647

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچسترسیتی توسط ستاره بلژیکی خود یعنی کوین دی بروین به گل دوم رسید. دی بروین با یک حرکت فوق العاده در پشت محوطه جریمه و ضربه ای استثنایی گلزنی کرد تا سیتی با پیروزی 2-0 راهی رختکن شود.

 

درست مثل نیمه اول بازی، منچستر سیتی نیمه دوم هم با تسلط کامل آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. سیتی می توانست در دقیقه 61 توسط گابریل ژسوس به گل سوم دست پیدا کند اما شوت این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

حملات شاگردان پپ گواردیولا ادامه داشت و آن ها در دقیقه 79 گل سوم را هم وارد دروازه نوریچ کردند. رحیم استرلینگ روی پاس فوق العاده کوین دی بروین با دروازه حریف تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گل سوم سیتی را به ثمر رساند.

 

 

1514646

 

 

این پایان کار نبود و منچسترسیتی در دقیقه 83 گل چهارم خود را هم وارد دروازه نوریچ کرد. پس از حرکت کوین دی بروین از جناح چپ و بعد از برخورد با پای این بازیکن، توپ به ریاض محرز رسید و او نیز با یک ضربه دقیق موفق به گلزنی شد.

 

کوین دی بروین با یک گل دیگر بازی فوق العاده خود را تکمیل کرد. ستاره بلژیکی روی یک شوت مهار نشدنی گل دوم خود و پنجم منچسترسیتی را به ثمر رساند تا نهایتاً بازی با همان 5 گل به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

 

 

1514645

 

دیدگاه‌ها