کد خبر : 1698456 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:25 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: نمی خواهم خیلی از خودم تعریف کنم!

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد به عملکرد تیمش در این فصل افتخار می کند.

فرانک لمپارد: نمی خواهم خیلی از خودم تعریف کنم!


به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز موفق شد ولورهمپتون را با دو گل مغلوب کرده و با قرار گرفتن در رتبه چهارم جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب کند. تیمو ورنر، ستاره جدید چلسی امروز در استادیوم تماشای بازی این تیم بود و فرانک لمپارد ابراز امیدوتری کرد این تجربه برای ستاره آلمانی موثر واقع شده باشد.

 

فرانک لمپارد گفت: "امیدوارم تیمو ورنر شاهد نمایشی تیمی بوده باشد که با روحیه فراوانی در میدان حاضر می شود، مانند لحظه ای که میسون مونت موفق به گلزنی شد. البته ما از جهات بسیاری باید پیشرفت کنیم، اما بازیکنان بااستعداد زیادی در ترکیب وجود دارند و امیدوارم اولین حضور تیمو ورنر برایش خوب بوده باشد.

 

1514236

 

البته به نظرم میسون مونت مطمئنا خیلی بهتر هم می شود، زیرا او خیلی جوان است. شما تکنیک مونت در هنگام نواختن ضربه آزاد را مشاهده کردید و این تازه شروع میسون مونت در ترکیب چلسی است.

 

نیمکت نشینی کپا آریزابالاگا؟ من به همه چیز با جزئیات فکر می کنم و عملکرد تیمی را در نظر می گیرم. احساس می کردم ویلی کابایرو با اعتماد به نفسی که از بازی با یونایتد داشت گزینه بهتری برای قرار گرفتن در ترکیب در مسابقه امروز بود.

 

من بسیار خوشحالم و نمی خواهم خیلی خودم را ستایش کنم. در گذشته چیزهای زیادی گفته ام و هنوز موارد ناشناخته ای هم وجود دارد. شما فصل های موفقیت آمیزی را دیده اید، بنابراین این نتیجه یک تلاش تیمی از کل کادر فنی و بازیکنان بوده است. من به تیمم افتخار می کنم، اما ما می خواهیم برای فصل بعد در کسب عناوین نیز خودمان را به چالش بکشیم و نباید فراموش کرد بعضی اوقات در این فصل عملکردی بی ثبات ارائه دادیم."

دیدگاه‌ها