کد خبر : 1698458 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:37 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

سولسشر: به بازیکنانم گفتم هر چه شد مهم نیست

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد کار آنها در لیگ قهرمانان دشوار است.

سولسشر: به بازیکنانم گفتم هر چه شد مهم نیست


به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی و در زمستان 14 امتیاز از منچستریونایتد پیش بود، اما در انتهای فصل رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به این تیم واگذار کرد. سولسشر در پایان بازی از رسیدن به این موفقیت ابراز رضایت کرده و مدعی شد شرایط بازی در لیگ قهرمانان با لیگ اروپا متفاوت است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من خوشحالم که یونایتد به سهمیه حضور لیگ قهرمانان اروپا دست یافته، ما فاصله زیادی با رقبا داشتیم، اما این مسیر را طی کرده و در نهایت با گذر از سد دیگر تیم ها موفق به کسب سهمیه شدیم. ما نشان دادیم که ثبات و ذهنیت صحیحی را داریم. ما می خواهیم در یونایتد گروه و فرهنگی بسازیم که می توانیم به آن افتخار کنیم. 

 

1514685

 

من پیش از بازی به بازیکنان یونایتد گفتم مهم نیست چه اتفاقی در بازی امروز رخ می دهد و ما تا همینجا نیز پیروز هستیم. بازیکنان به عنوان یک گروه ویژگی های خود را نشان داده اند. حالا آنها می توانند خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنند و آنها بیشتر شبیه منچستریونایتد همیشگی در زمین هستند. محیط حاکم بر تیم بسیار بهتر از گذشته است.

 

برای یونایتد کسب سهمیه به معنای رقبایی قوی تر و بازی هایی بزرگتر است و ما باید خود را تقویت کنیم. این بدان معنی است که هر وسط هفته و در لیگ قهرمانان اروپا باید بهترین تیم خود در زمین حاضر شویم. شرایط در لیگ قهرمانان مثل لیگ اروپا نیست که بتوانیم بازیکنان اصلی را استراحت داده و دقایقی به بازیکنان جوان اختصاص دهیم. حالا هر بازی باید سکویی برای بهتر شدن باشد و باید نیرومندتر محکم تر و مستحکم تر شویم."

دیدگاه‌ها