کد خبر : 1698461 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:57 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نشان دادیم به کجا تعلق داریم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتننهام مدعی شد اگر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد می تواند نتیجه بگیرد.

مورینیو: نشان دادیم به کجا تعلق داریم

به گزارش "ورزش سه"، روزی که ژوزه مورینیو به جای مائوریتسیو پوچتینو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت، این باشگاه در رتبه نازل چهاردهم قرار داشت و امروز بعد از تساوی برابر پالاس در نهایت رتبه ششم را از آن خود کرد و به لیگ اروپا راه یافت. ژوزه مورینیو بعد از بازی در مورد برنامه های تابستانی تیمش صحبت کرد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "پیشرفت کردن تنها کاری است که ما می توانیم انجام دهیم. وقتی همه بازیکنان در دسترس باشند، ما در این مدت اخیر نشان داده ایم به کجای جدول تعلق داریم. بعد از آغاز دوباره فوتبال کارمان را در رتبه سوم یا چهارم جدول تمام کردیم و این همان جایی است که متعلق به ماست.

 

1514688

 

من می خواهم همه بازیکنان تیم خود را داشته باشم و نه یک بخش پزشکی پر از بازیکن، بلکه زمینی مملو از بازیکنان داشته باشم. ما می خواهیم بازیکنان خیلی خوب خود را حفظ کنیم و در ادامه نیز شرایط تیم را بهبود بخشیم. آیا ما قصد داریم 10 بازیکن بخریم؟ نه، آیا ما 100 میلیون پوند برای یک بازیکن می دهیم؟ خیر.

 

همچنین باید بگویم که پالاس نیز امروز بسیار خوب بازی کرد. آنها تیمی حرفه ای بودند که فوق العاده ای بازی کردند و نشان دادند اینجا انگلیس است. در نیمه اول آنها مشکلاتی به خصوص از سمت چپ برای ما ایجاد کردند. پالاس سه بازیکن را در آنجا جمع کردند و دفاع چپ جوان آنها خیلی خوب بازی کرد."

دیدگاه‌ها