کد خبر : 1698462 | 05 مرداد 1399 ساعت 23:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: پیروزی با پنج تغییر کار ساده ای نبود

یورگن کلوپ پس از پایان بازی تیمش مقابل نیوکاسل از عملکرد شاگردانش و بخصوص ویرژیل فن دایک تمجید کرد.

کلوپ: پیروزی با پنج تغییر کار ساده ای نبود

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان این فصل رقابتهای لیگ برتر انگلیس امروز در چهارچوب آخرین بازی خود در این مسابقات به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافت تا پایانی شیرین برای شاگردان یورگن کلوپ رقم بخورد.

 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی گفت: " به دنبال این بودیم که فصل را در بالاترین سطح ممکن به پایان برسانیم و فکر می‌کنم که همین اتفاق نیز رخ داد. ما پنج تغییر نسبت به بازی های گذشته در ترکیب ابتدایی داشتیم که اصلاً کار را حتی به شمار نمی آمد. ما در این فصل فقط در بازی هایی که بدون اشتباه بودیم پیروز نشدیم و مسابقه امروز نیز به همان شکل بود. من پیروزی در این مسابقات را بسیار دوست دارم."

 

 

1514651

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " فصل گذشته 97 امتیاز کسب کردیم اما قهرمان نشدیم بنابراین باید در فصل جاری کم اشتباه تر عمل می کردیم. اگرچه هنوز آغاز رقابت‌های فصل جاری در فصل بعد مشخص نشده اما ما فعلا به استراحت خواهیم پرداخت و از دو هفته حضور تیم ها در رقابت های اروپایی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد."

 

کلوپ در ادامه تمجید ویژه ای از ستاره هلندی تیمش یعنی ویرژیل فن دایک انجام داد و گفت: " بعید می‌دانم که او بیش از اینها به تعریف و تمجید احتیاج داشته باشد. او واقعاً بازیکنی خاص و فوق العاده است. ترکیب بازی او از نظر ذهنی و تاکتیکی عالی است و همین موضوع باعث شده که به یک دفاع وسط قابل اعتماد و خوب تبدیل شود. امروز به جز گلی که به ثمر رساند، دو بار دیگر فرصت گلزنی داشت که با مهار خوب دروازه‌بان حریف روبرو شد."

 

 

1514652

دیدگاه‌ها