کد خبر : 1698468 | 05 مرداد 1399 ساعت 23:55 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دو هفته برای رئال مادرید فرصت داریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از کسب رده دوم لیگ برتر در این فصل ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: دو هفته برای رئال مادرید فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، سیتیزن ها این فصل حریف قدرت لیورپول نشده و عنوان قهرمانی را به این تیم واگذار کردند. پپ گواردیولا از نمایش تیمش در جریان برتری با پنج گل برابر نوریچ تمجیده کرده و مدعی شد آنها دو هفته برای بازی با رئال مادرید فرصت دارند.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما نمایش خوبی ارائه دادیم و با توپ و بدون توپ موفق ظاهر شدیم، بسیاری از بازیکنان عالی بازی کردند و به طور کلی در شرایط مناسبی بودیم. خوشحالم که لیگ برتر این فصل را در جایگاهی مناسب و در رتبه دوم جدول به پایان رساندیم و ادرسون و کوین دی بروین نیز موفق به کسب جایزه شدند. حالا دو هفته فرصت داریم تا برای دیدار مقابل رئال مادرید آماده شویم.

 

1514701

 

من به قدرت ارسال پاس گل های کوین دی بروین علاقمندم و همه ما می دانیم او چه کیفیتی دارد، اما ما به قدرت گلزنی این بازیکن نیز نیاز داریم و امروز دی بروین موفق شد دو بار به زیبایی دروازه نوریچ را باز کند که خصوصا گل اول فوق العاده بود.

 

قدردانی بازیکنان و کادر فنی از داوید سیلوا؟ من این احساس را داشتم که آنها می خواستند این کار را انجام دهند. کاری که بازیکنان و کادر فنی انجام دادند نشان از قدردانی و احساس افتخاری است که داوید سیلوا برای سپری کردن این 10 سال باورنکردنی در این باشگاه داشته است."

دیدگاه‌ها